Mono/poly doet raar in Logic pro 8

martin

Stamgast
Hallo, ik heb vorige maand de Korg Legacy 2007 Analog Edition gekocht.
Allemaal heel leuk en aardig, alles werkt ook op en top, behalve de Mono/poly.

Als ik van de ene preset naar de andere preset ga, dan geeft mijn computer aan dat er een error in mijn " audio device" is en dan stopt Logic ermee en moet ik weer op start drukken. Ik vind dit erg lastig en weet niet precies waar het probleem ligt.

Zou die Monopoly mijn Macbook Pro core 2 duo met 2 gb ram zo zwaar belasten?

Ligt het misschien aan mijn Behringer FCA202?

Ik heb nog geen kontakt opgenomen met Korg hier over, omdat ik eerst van wat forumleden wat tips/info over dit probleem wilde verkrijgen.

Alvast bedankt!

Martin

Ik heb dat Legacy pakketje ook gekocht maar heb nog Logic 7, werkt prima alhoewel ik toch wel af en toe last heb van een core overload...Ik krijg het gevoel dat Logic toch nog niet helemaal lekker werkt op intel.

Niet echt een antwoord op je vraag alleen :-)

Bedankt voor je reactie, ik ga deze week 2 gb extra geheugen aanschaffen om te kijken of dat helpt. en zo niet...tja, dan heb ik wel de legacy,de monopoly en de ms20 die het wel doen.

kweet het anders ook niet.

de legacy, de polysix en de ms20 bedoelde ik natuurlijk

Standalone doet de Mono/Poly het wel goed?

Ik heb ook een Macbook Pro core 2 duo (maar dan met 1GB ram) en ook Logic Pro 8. En sinds ik een Focusrite Saffire Pro 10i/o heb, heb ik hetzelfde probleem in die zin dat Logic steeds stopt en zegt dat er een probleem is met de core audio... en dan reset mijn Focusrite.

Ik ga binnenkort upgraden (nieuwe install) naar Leopard, misschien lost dit het probleem wel op.. (dan laat ik het hier wel weten als je nog geen oplossing hebt gevonden).

stand alone ga ik zo effe proberen.

en die echte monopoly's zijn zo zwaar in je rugtas.

Bergen let me know!! want ik draai nog op Tijger.

ga binnenkort wel de overstap maken.

thanks voor de reacties!!!

Back