Schema filter MS-10/20

Zeau, even wat foto'tjes anders reageert er geen hond :P

photo0899sj6.jpg

photo0900sr2.jpg

ik heb de 10k weerstand na de ingang weg gelaten om de koptelefoonuitgang er op aan te sluiten. het lijkt erop dat dit werkt, maar ben nog niet zeker want er is nog iets mis; de cutoff potmeter heeft het namelijk begeven, meer volgt........

ps. excuses voor de 1megapixel gsm kwaliteit en de olifanten resolutie

Laatst gewijzigd:
ik heb de 10k weerstand na de ingang weg gelaten om de koptelefoonuitgang er op aan te sluiten.

Ik zou eerder de 10k laten zitten (voor de ingangsimpedantie) en de 220 ohm die daaraan hangt iets vergroten. Niet te veel, want een OTA kan niet zoveel hebben aan z'n ingang. Die twee vormen nu een spanningsdeler die het ingangssignaal ongeveer 46 keer verzwakt. Maar probeer eens 330 of 470 daar.

Lekker veilige netaansluiting heb je :D
gelukkig struikelen m'n honden ook nooit over de kabels hier :engel: dus dat zit wel snor (not) :)
Ik zou eerder de 10k laten zitten (voor de ingangsimpedantie) en de 220 ohm die daaraan hangt iets vergroten. Niet te veel, want een OTA kan niet zoveel hebben aan z'n ingang. Die twee vormen nu een spanningsdeler die het ingangssignaal ongeveer 46 keer verzwakt. Maar probeer eens 330 of 470 daar.
oke, ik heb de 10k terug geplaatst en nu een trimmer van 1k in serie met de 220 weerstand (eerst op nul). helaas gebeurd er niks als ik de aan de trimmer draai. ik denk dat ik maar is met de cutoff potmeter ga experimenteren.
photo0903wc5.jpg

trouwens als ik de stekker er uit trek hoor ik een scherpe toon die van 10 kHz naar 500 Hz zakt. dat is ook het enige geluid dat ik eruit krijg. het ingangs signaal (de virus) komt ongeschonden uit de output :frons:

Back