Weet niet eens goed waar ik de vraag moet plaatsen, lijkt me iets hardwarematig vandaar dus maar hier. Heb gisteren op mijn gitaar de Roland GK3 pickup laten zetten, met de meegeleverde 13 pins kabel Roland GKC3 kan ik nu dus naar.... ja, naar wat? Volgens mij kan ik ( en wil ik ) er 2 dingen mee, namelijk: 1. zelf gitaar spelen en hier midi van maken in Cubase.
2. gitaar spelen en bijvoorbeeld een sax laten horen. maar welk apparaatje moet ik kopen, zag een goede test in Interface van de Axon AX 50 USB, Roland heeft een GI20, of kan dit kastje alleen maar gitaar naar midi omzetten en zitten er geen gave geluiden in? Ik ben eerlijk gezegd gewoon het spoor bijster. Alle hulp is welkom! Martin
2. gitaar spelen en bijvoorbeeld een sax laten horen. maar welk apparaatje moet ik kopen, zag een goede test in Interface van de Axon AX 50 USB, Roland heeft een GI20, of kan dit kastje alleen maar gitaar naar midi omzetten en zitten er geen gave geluiden in? Ik ben eerlijk gezegd gewoon het spoor bijster. Alle hulp is welkom! Martin