Scsi Zip & Mpc2000xl

Mostatic

Just Dope Music Baby!
Mensen,

Zijn er gebruikers die een MPC2000XL hebben en een externe SCSI ZIP drive?
Ik wil namelijk een extern medium op de MPC koppelen om zo makkelijk mijn samples uit te kunnen wisselen.
Iemand iedeeen?

Ik kan een externe bay krijgen welke een 25 pins SCSI interface heeft waar je zowel een Jazz, Zip, of CD-ROM drive aan kan koppelen. Ik heb al een interne ZIP in mijn compu vandaar.

Thanx a bunch.

M.

Ja dat kan, werkt prima.

Weet niet of dat antwoord op je vraag is want ik snap je vraag niet zo goed.

Volgens mij zoek je in een interne scsi zip voor in je externe behuizing?
Je kan ook gelijk een interne ide zip in je mpc plaatsen. Wel zo makkelijk.

Dat kan natuurlijk ook een internet zip erin, maar dan moet je je akai gaan liggen modden. Daar heb ik niet zo'n zin an.

Ik wil een externe scsi zip in een bay hebben. Das ook makkelijk want dan kan ik eventueel ook nog een jazz disk erbij kopen. Die jazz drive heb ik al, maar om nu 120 euro uit te gaan geven voor 3 gig jazz drives te gaan kopen, nee. Bovendien kan ik dan niet zo snel samples transferen als je niet nog een jazz drive hebt.

thanx
:)

Koop een interne zip drive en stop deze in een externe behuizing (was al eerder gezegd).
Ik zelf heb een kastje waar vroeger een scsi tapedrive in gezeten heeft. Die heb ik eruit gehaald
en daar paste m'n scsi cdrom speler precies in.

Je moet dus gewoon een advertentie plaatsen met gevraagd externe SCSI behuizing.
Dat is meestal een standaard uitbreidingsslot formaat (dus als CDROM speler).
De zip is waarschijnlijk wat kleiner (ala diskkette station) en dan heb je nog een platic
verloop frontje nodig, zodat de zip dus pas in een CDROM grootte gat.

Je hebt die kastjes ook waar 2 apparaten in kunnen.

Sander

Laatst gewijzigd:
Back