Zondag - Moog Voyager dag - Doepfer dag - MH

Oww jee, al die bezeten blikken bij die modulaire synth :D
hehehe
midi is een ziekte, je komt er niet vanaf en je kunt er ook niet aan doodgaan (tenzij je verstrikt raaks in het oerwoud van kabels achter je apparatuur en uiteindelijkt stikt of verhongerd)

Maar was wel een gave demo zo te zien en lezen :)

Origineel geplaatst door bambamstudio
Ik (en mijn vriendin) vond het wel een beetje triest dat alle moogs van klanten uitgepakt stonden en dat iedereen er mee kon spelen.
Zou ik niet willen als ik iets van ruim €4000 zou hebben gekocht......
Volgens mij is het van te voren gevraagd of de kopers er een probleem mee hadden.
Er stonden ook modellen met een opschrift: "Niet bespelen" (Rechtsboven bijvoorbeeld)

Niet gezien.
Joanda kraag wel commentaar van MusicHouse omdat ze te dicht bij de Moogs stond.

"kijkuit, dat zijn dure dingen en alleen voor klanten'
Ze kreeg de indruk dat ze nergens aan mocht komen en of bij staan. En tja, ze kan een klant worden :)
Jolanda moet ja zeggen als ik weer iets heb gezien LOL

Baal best wel dat ik niet kon afgelopen Zondag! Maar uuuh!

Heeft 1 van jullie nog wat meer foto's gemaakt? Met name van de Voyagers!:{

Stonden ze allemaal naast elkaar uitgestalt???:confused:

Want 9 Voyagers op 1 plek!!! Van alleen die gedachte, crash ik!:{ :{ :{

Peace...

Ik zou ook graag wat foto's van de moogs willen zien. En het liefst hele grote.

Zou leuk zijn als een koper en een uitgebreide review van zou kunnen plaatsen (en natuurlijk een nummer voor de monosynth contest).

Origineel geplaatst door BananaWorld
Ik zou ook graag wat foto's van de moogs willen zien. En het liefst hele grote.

Zou leuk zijn als een koper en een uitgebreide review van zou kunnen plaatsen (en natuurlijk een nummer voor de monosynth contest).

Inderdaad! Misschien leuk idee!!! Maandelijkse synth-profile!

Elke maand een revieuw/profile van een synth van een van onze leden!

Ieder op z'n beurt! Lijkt me leuk!!!:okdan:

Peace...

ik weet niet of ze het vragen, ga er wel van uit, maar dan nog...zou ik niet willen

mmm... zo te zien vond je het anders best wel tof om er even op te klooien, niet dan? en je vriendin toch ook?
:confused:

anyway: om aan alle discussie daaromtrent in 1 klap een einde te maken: JA, ER IS VOORAF TOESTEMMING GEVRAAGD AAN DE NIEUWE EIGENAARS. gelukkig maar dat er mensen zijn die wel zo "gek" zijn, nietwaar? was anders maar een saai dagje geweest voor al die freaks.

overigens: waarom zou je dat niet willen? bang voor kwijldraden over je toetsen??? seriously, ik denk niet dat iemand door normaal gebruik deze machine kan mollen.

PS: uitgebreide recensie & grote foto's komen er z.s.m. aan

:kroon:

komen er ook leuke mp3's aan? ik ben best wel benieuwd.. freestyle er eens wat mee.. ;)
moet je eens zien wat een gruwelijk vette bak.. zou ie onder de kerstboom passen? 8o)

voyager_sig_w.jpg

mmm... zo te zien vond je het anders best wel tof om er even op te klooien, niet dan? en je vriendin toch ook?

ja klopt, al heb ik er niet aangezeten.
Het ging me voornamelijk om de (paniek) reactie van MH.

Mijn vriendin is heel war app. gewend.
Toen we een rondleiding kregen in Wisseloord had ze ook respect voor app.
En ze weet dat ze nergens aan mag zitten :)

ja klopt, al heb ik er niet aangezeten.

ooh, dat dacht ik... dan heb ik jullie verward met een ander stelletje dat ik toevallig bezig zag met mijn nieuwe baby.
speaking of which...

moog_voyager_centerfold.jpg

Glow in the dark Moog !

moog_voyager_glowinthedark.jpg

Achterkant v/h gelijk:

moog_voyager_backside.jpg

Mooi he? :kroon:

Ja, MK2! Van jou had ik wel wat fotootjes verwacht! You lucky bastard!!!;)
Nee, ben zeker jaloers op je!:stupid

Wil er ooit zeker 1 aanschaffen! Hoe zit het trouwens met de distributie van de
Voyager? Want Music-House had er 9. Komen er nog meer, of is dat ding in z'on gelimiteerde oplage
gemaakt dat de gesigneerde versie (met de blauwe wheels) niet meer te bestellen is?:confused:

Peace...8)

Nou dat je toch bezig bent zou je een foto van de voor kant van de manual kunnen maken.
Ik zag van daag de oldskool handleiding van de de oude mini die zag er heel cool uit btw die mini zat ook nog org doos bij
net zo als de source op een ebay :) b.v.b.d. en wat ik doe met org manuals van de pagina's die ik het minst begrijp maak
ik een copy zo dat mn manual terminste netjes blijft :)

Klein lekker detail: keuze tussen blok, triangel, enz.... oftewel morphen!

en dat is ook nog eens moduleerbaar, intern en/of extern... moedertjelief wat vet!!!
we hebben hier vanavond de Voyager waveforms eens op een scope bekeken, da's erg leuk. dan zie je de sound dus morphen van triangle naar zaagtand etc - leerzaam en weird

Want Music-House had er 9. Komen er nog meer, of is dat ding in zo'n gelimiteerde oplage

ik geloof dat MH er nog eentje te koop heeft maar dan moet je wel heel snel zijn en bereid zijn in je buidel te tasten.

De speciale Signature Edition (waar deze #114 er 1 van is) is inderdaad gelimiteerd, op 600 exemplaren. Misschien dat er hier en daar nog 1 te koop staat bij een dealer (niet in NL!) maar ze zijn al sinds juli niet meer te bestellen bij Moog.
De 'gewone' Performer is overigens precies hetzelfde maar wat minder luxe uitgevoerd en wordt waarschijnlijk vanaf januari uitgeleverd. Die kun je uiteraard wel bestellen.

op oinderstaande foto is de 'gold plated' naamplaat goed te zien, da's 1 vd kenmerken vd gelimiteerde oplage:

moog_voyager_gold.jpg

Nou dat je toch bezig bent zou je een foto van de voor kant van de manual kunnen maken.

komt eraan, na 1ste Kerstdag.
de binnendoos is trouwens ook errug fraai, dus die zak ik dan ook gelijk maar 'meenemen'

Die laatste is bijna zeker ook verkocht.
Een gozer stond naar een voyager te luisteren en was flink aan het zweten. Opeens liep ie naar Ben toe: "Doe mij er maar eentje... wat vet!". Ben moest overleggen met Martijn, maar waarschijnlijk zal ie dus wel weg zijn.
Ik ben niet snel gecharmeerd van synths, maar toen ik die koptelefoon opgezet had...

ooh, dat dacht ik... dan heb ik jullie verward met een ander stelletje dat ik toevallig bezig zag met mijn nieuwe baby.
speaking of which...

Dat was ik met mijn denkbeeldige vriendin.. Als je met een Voyager zit te spelen is niets meer werkelijkheid.

Die laatste is bijna zeker ook verkocht.

nou, dinsdagmiddag 24/12 om 17.00 nog niet dus iedereen heeft nog een kans AFAIK.
D'r is hier natuurlijk sprake van een grote kloof tussen willen en kunnen. ik heb ook een hele hoop synths moeten verpatsen om deze aankoop mogelijk te maken want het blijft een enorm bedrag. En niet iedereen is in staat of uberhaupt bereid om zoveel te spenderen aan een "simpele" monofone synth.

Als je met een Voyager zit te spelen is niets meer werkelijkheid.

klopt als een bus... gelukkig is 1ste kerstdag weer voorbij en zijn we weer thuis dus morgen is het weer volop genieten geblazen! helaas moet ik ook nog even mijn "studio" licht verbouwen voordat ik dit monster goed kan herbergen.
zo zie je maar weer: ieder voordeel hep z'n nadeel :)

Goed gezegd MkII. Willen en kunnen. Willen? Ik denk niet dat er een synthliefhebber bestaat die er "geen" zou willen hebben. En als ik zo'n monsterlijk ding zie, dan gaat het bij mij dus ook kriebelen. Maar goed, ik heb besloten te gaan sparen. Hopelijk kan ik de verleiding dus weerstaan. Ach, groot acht ik de kans eigenlijk niet in het bezit te komen van eentje. Synth-aankopen gaan bij mij erg impulsief. Afgezien van de Triton zijn al m'n aankopen in een stressbui gekocht. Het is een soort medicijn wanneer het werk even teveel wordt. De een pakt de fles, ik koop een synth. Het laatste is beter voor je gezondheid denk ik
8)

De een pakt de fles, ik koop een synth

doe ik ook wel eens, gewoon voor de fun of omdat ik het toevallig tegenkom. werkt beter dan drank of drugs. Maar bij een Voyager van 4500 Euro gaat dat niet meer op; ik heb behoorlijk lang moeten nadenken en rekenen voordat ik er een bestelde. BTW: ik had nog wat foto's beloofd dus here goes...

de linkerhelft vh paneel:
moog_voyager_left.jpg

en de rechterkant:
moog_voyager_right.jpg

en het midden vh bedieningspaneel. Let op de handtekening van Dr. Bob. die verschilt overigens van synth tot synth; het is dus een echte handtekening en geen transfer o.i.d.
moog_voyager_sign.jpg

het certificaat dat bevestigd dat het een echte Voyager Sig Ed. is:
moog_voyager_certificate.jpg

dan was er nog iemand die de manual wou zien:
moog_voyager_manual.jpg

Spaar ze!
:luv:

Wreed!

Wreed!

Zwaar vet! MK2! Kan je niet wat sounds downloaden die bij jou in het begin
van het spelen op de Voyager kippevel gaven!?

Toppie!

Peace...8)

Nu maar hopen dat die mooie Moogs veel gebruikt gaan worden en niet in een vitrinekastje gezet worden en wegkwijnen. ;)

Back