uitbreidingskaart jv2080

Status
Please reply by conversation.

Synthequ

Stamgast
Ik zoek een uitbreidingskaart voor de jv2080 met drumbeats.
Ik heb geen haast met de aankoop maar vraag me wel af hoe duur een tweehands gaat kosten.

onderwerp gesloten

onderwerp gesloten

Ik zoek een uitbreidingskaart voor de jv2080 met drumbeats.
Ik heb geen haast met de aankoop maar vraag me wel af hoe duur een tweehands gaat kosten.

Aangezien de keuze op een mbd1 is gevallen mag deze thread gesloten worden.

:slotje::slotje::slotje::slotje:

De SR-JV80 kaarten gaan doorgaans voor zo'n 70-80 euro. Sommige zijn wat prijziger (Vintage Synths, Keygboards of the 60's & 70's. Voor jou zou de Bass& Drums een goeie zijn, of de House kaart. Je zou ook eens kunnen proberen zelf iets uit te zoeken (Google JV2080 expansion card drum, en dan Marktplaats.nl, of de zoekfunktie hier), je maakt het je wel makkelijk om steeds dit soort vragen hier te stellen.

De SR-JV80 kaarten gaan doorgaans voor zo'n 70-80 euro. Sommige zijn wat prijziger (Vintage Synths, Keygboards of the 60's & 70's. Voor jou zou de Bass& Drums een goeie zijn, of de House kaart. Je zou ook eens kunnen proberen zelf iets uit te zoeken (Google JV2080 expansion card drum, en dan Marktplaats.nl, of de zoekfunktie hier), je maakt het je wel makkelijk om steeds dit soort vragen hier te stellen.

Kijk eens hoeveel mensen op deze site te koop vragen , mag ik dat dan niet??????

Aangezien de keuze op een mbd1 is gevallen mag deze thread gesloten worden.

:slotje::slotje::slotje::slotje:

Kijk eens hoeveel mensen op deze site te koop vragen , mag ik dat dan niet??????
Het ging me om het tweede deel van je vraag: wat zoiets tweedehands zou mogen kosten. Overigens een goede keuze die MBD1, da's de Drum&Bass kaart + extra's in een 1 unit 19 inch rek. Ik kan je de MSE1 ook aanraden, de strijkbak.

Overigens een goede keuze die MBD1, da's de Drum&Bass kaart + extra's in een 1 unit 19 inch rek. Ik kan je de MSE1 ook aanraden, de strijkbak.

Bedankt voor het compliment.:okdan:
In mijn JV2080 heb ik twee extentionboarden wo 1 orchestral , hier heb ik al aardig wat strijk-geluiden in zitten. Maar ik zal de aanbeveling zeker in mijn hoofd houden , mocht ik meer aan geluidsmateriaal willen hebben.
Ik probeer trouwens zoveel mogelijk alles in rek apperatuur te krijgen dan allemaal losse apperaten , dat bungelt overal rond.
En de house extentionboard voor de jv2080 die volgt nog. Maar in ieder geval weer een stapje verder met ontwikkeling in de apperatuur.

Greez , John

Status
Please reply by conversation.
Back