Samenvoegen van berichten

SpaceAgent202

Sinds 2001
ik zie in een heleboel threads zeer regelmatig

Bericht door een moderator:
samengevoegd

nou is dat helemaal helder dát er iets is samengevoegd, maar wát staat er toch nooit meer bij, dus is het niet beter een idee om gewoon samen te voegen, zonder melding? het heeft als lezer geen enkel nut om die boodschappen te zien.

eigenlijk soortgelijk als in de verkoopthreads,
Bericht door een moderator:
niet te vaak schoppen

juist door zo'n berichtje schop je een verkoopdraad weer naar boven. dus misschien heeft het ook geen zin om dit in het openbaar te doen. misschien beter de FAQ wat meer naar de voorgrond sturen.

zomaar even meedenkerig hoor!

Het melden van het samenvoegen van threads kan in sommige gevallen ook juist wel verhelderend werken; ik ben het met je eens dat het niet altijd per se wat toevoegt.

Wat betreft het melden van niet te vaak schoppen: Aangezien de thread al omhoog geschopt is, maakt het voor de plek van de thread binnen het marktplaatsforum niet veel uit als je als mod daar nog een extra bericht
aan toevoegt. Het heeft als voordeel dat 't wel een duidelijk signaal aan de topicstarter afgeeft en daarmee meteen een waarschuwing is (plus dat van een reply in de desbetreffende thread mijn pb-box niet volloopt ;)).

schopht6.jpg

toch kun je m.i. beter een berichtje plaatsen met een html-verwijzing naar de FAQ. daar staat alles duidelijk in tenslotte.

of zet er een ongunstige tijdklok op.

toch kun je m.i. beter een berichtje plaatsen met een html-verwijzing naar de FAQ. daar staat alles duidelijk in tenslotte.

of zet er een ongunstige tijdklok op.

die html-verwijzing is een goed idee; zal ik ook even de andere mods voorleggen. Een "ongunstige tijdklok" is voorzover ik weet niet mogelijk.

misschien is het makkelijk na samenvoegen om in het lege topic de url van de samenvoeging te vermelden. Snap je het nog?

*schop* :)

Zijn we er al uit wat we hiermee willen gaan doen?

We zullen er in de moderatorgroep overleg over moeten plegen.

Back