nederlandsche synths?

egwin

Nieuwkomer
aangezien ik elektro studeer, in februari stage wil gaan lopen en dit blijkbaar de no uno nederlandse synth resource is vraag ik aan jullie:

--------> kennen jullie nederlandse synth/apparatuur bouwers of software producenten?

als jullie namen weten of fabrikanten kennen zou ik het tof vinden als je ff replyd.

groeten uit drunen

Tidal

Tidal

- Tidal (van o.a. de "Quad" filterbank)
- Syntechno (van de TeeBee)
- Daniel Schouten (van de TBS 303)
- Philips (met die MSX en Videopac musix dingen.. PCM 100 etc.)

Synton, die bestaan toch al lang niet meer?
syntecno maakt geen teebee's meer en is gewoon
1 iemand die zelf die dingen thuis maakt. En daar kan je geen stage lopen lijkt me zo.

Je kunt sowieso geen stage lopen bij muziekfabrikanten, ook niet wereldwijd.

allemaal bedankt voor de reacties.:okdan:

hmm ik denk dat tidal voor mij het interessantst is.
wat sander over syntecno zei geldt ook voor de tbs303. synton heb ik niet echt veel over kunnen vinden en over hound helemaal nix. (ligt dat aan mij?)

ik zoek gewoon verder.:maffia:

@johnny : ik wil ook stage lopen bij een fabrikant van muziekapparatuur, geen muziekfabrikanten. Dat het wel kan weet ik zeker omdat ik iemand ken die in amerika stage loopt bij aphex (of apex ofzo) en nu aan een profi da/ad convertor werkt. het lijkt mij dat nederlandse bedrijven misschien ook stagaires willen aannemen, maar dan moet ik die bedrijven wel eerst vinden.

nogmaals bedankt allen

Succes!

Ik hoop dat het lukt en dat je je ervaringen met ons wilt delen!

Synton!

Synton!

Synton is toch voor mij op dit moment toch wel 1 van de "meesterlijke" merken!
En dan niet op Nederlands gebied, maar wereldwijd!

Ik denk dat de Synton Syrinx en de Synton Fenix 1 van de meest gezochte synths zijn
van dit moment! En terecht! Meer kan ik er niet over zeggen! Alleen! Bel me als je er eentje
vindt!!!;)

Peace...8)

bij gebrek aan nl fabrikanten zou ik je aanraden stage te gaan lopen bij de Techniese Dienst van een goeie speciaalzaak. Dan leer je meer over synths dan waar dan ook

Back