Help PLease !? Instal Virus Ti ...

Desonide_

Nieuwkomer
Hallo,

Ik zit met een probleem ,...

Heb het hele forum al afgezocht en het internet, maar het probleem wat ik heb, vind ik nergens terug !!!? ?

Heb vanmiddag mijn Virus Ti gekocht,
en ben naar huis gegaan en gelijk proberen te instaleren..

Had alles al gelezen van hoe of wat dus zo gezegd zo gedaan ..

Nieuwste driver gedownload... en gaan met die banaan ..

Hij start met instaleren ..

ok nu komt het:

''please connect your ti to the usb port''

dat heb ik gedaan ..

maar dan Gebeurt er niets ??
hij ziet hem niet ofzo?

En na een minuutje hebben gewacht komt hij met de mededeling:

''No virus detected, instalation abborted''

Wie kan me helpen??

aub ,, zou me echt blij maken..

Groetjes

Wesley

Nieuwe of 2hands ?

Misschien even in een ander usb poort prikken ? andere usb kabel gebruiken ? zal vast niets ernstigs zijn, dit soort dingen kun je een voudig zelf oplossen door gewoon te proberen, dingen uitsluiten etc

succes

Ja heb ik gedaan ,, al 4 poorten geprobeerd.

Nieuw @ feedback utrecht.

maar er brande geen lampies?
niks, ook nie als ik hem via de adapter aansluit.
en op .. de 2 transpose knoppen druk.. krijg ik niks te zien..

en nu... ?

thanks alvast

Nieuwe of 2hands ?

Misschien even in een ander usb poort prikken ? andere usb kabel gebruiken ? zal vast niets ernstigs zijn, dit soort dingen kun je een voudig zelf oplossen door gewoon te proberen, dingen uitsluiten etc

succes

In de 'Ervaringen Virus TI' thread staan een hoop tips van verschillende TI gebruikers. Anders zou ik het even op een andere computer proberen als dat kan.

Maareh... er branden geen lampjes? Ook niet als je de TI zonder pc gebruikt? Dan zou het ook welleens een defecte TI kunnen zijn hoor.

Btw. je moet sowieso de adapter gebruiken, hij krijgt geen stroom via usb.

In de 'Ervaringen Virus TI' thread staan een hoop tips van verschillende TI gebruikers. Anders zou ik het even op een andere computer proberen als dat kan.

Maareh... er branden geen lampjes? Ook niet als je de TI zonder pc gebruikt? Dan zou het ook welleens een defecte TI kunnen zijn hoor.

Btw. je moet sowieso de adapter gebruiken, hij krijgt geen stroom via usb.

Ja het is al gelukt,, thanks anyway

Ola!
Ik heb ook een vraag over de virus TI desktop, heb nieuwe windows (xp) geinstalleerd en alle plugs werken nog steeds behalve m,n virus TI. Heb alle usb's geprobeerd en nieuwste update gedownd. De installatie doet het prima TOT het moment dat ie zegt: searching for virus TI.
En dan gebeurt er niks meer...hij rond de installatie niet af. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Many tnx!! Frank

Back