• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] 24/48 kanaals 8 bus mixer Behringer MX-9000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synthnl

Synthesizer Deuntjesmaker
Aangezien ik alles zo veel mogelijk digitaal ga doen verkoop ik mijn analoge mixer. Het is een Behringer MX9000 met meterbrug. Hij is eigenlijk 24 kanaals, maar heeft ook nog eens 24 kanalen tape return die bedoeld zijn om een 24 sporen recorder aan te sluiten. Je kan ze gebruiken als volledige kanalen met volume regeling. De tafel heeft naast een main out ook nog eens 8 bussen die apart uitgestuurd worden en 6 aux sends en returns.

Een hele stoere tafel met veel kanalen voor een lage prijs.

Hier kan je meer informatie vinden:

http://www.behringer.com/MX9000/index.cfm?lang=eng

Nieuwprijs is nog steeds 1600 euro. Mijn richtprijs is 750 euro. Bieden mag uiteraard. Hij moet weg. Hij is af te halen in Ede/Wageningen. Opsturen doe ik niet.

Michel, Synth.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back