Bergen
Ouwe rot
Hoi allemaal,
Ik produceer al best lang, ooit begonnen met FastTracker, AXS, FruityLoops, en nu voornamelijk Reason 4. (Ben langzaam aan het overstappen op Logic Pro
. Ik heb een release op FOEM.info (Spring Interval http://blog.foem.info/?p=229 )
Ik ben ooit in het bezit geweest van een Roland MC-303, TR-707 en heb nu nog een E-16 (voor MIDI). Dus echt veel synth-ervaring heb ik niet maar heb er zeker een zwak voor, vandaar dat ik eens flink aan het rondneuzen ben op dit forum, en ga hoogstwaarschijnlijk binnenkort mijn eerste serieuze aanschaf doen op dit gebied.
Ik probeer een studio op te bouwen met (wat wordt) als basis een Mac met Logic Pro, een Focusrite Saffire 10 i/o audio interface, KRK RP6 monitors en binnenkort een goed midi keyboard met de nodige midi controllers. Vanuit daar wil ik langzaamaan uitbreiden met goede hardware, waarschijnlijk eerst een vette synth (rack) en wie weet wat sinterklaas volgend jaar nog meer komt brengen
Met software synths heb ik inmiddels wel veel ervaring, ik maak ook veel instrumenten vanaf init maar kan ongetwijfeld nog een hoop leren van anderen hier
Edit: en ik kan vast ook wat mensen helpen 
Ik produceer al best lang, ooit begonnen met FastTracker, AXS, FruityLoops, en nu voornamelijk Reason 4. (Ben langzaam aan het overstappen op Logic Pro
. Ik heb een release op FOEM.info (Spring Interval http://blog.foem.info/?p=229 )Ik ben ooit in het bezit geweest van een Roland MC-303, TR-707 en heb nu nog een E-16 (voor MIDI). Dus echt veel synth-ervaring heb ik niet maar heb er zeker een zwak voor, vandaar dat ik eens flink aan het rondneuzen ben op dit forum, en ga hoogstwaarschijnlijk binnenkort mijn eerste serieuze aanschaf doen op dit gebied.

Ik probeer een studio op te bouwen met (wat wordt) als basis een Mac met Logic Pro, een Focusrite Saffire 10 i/o audio interface, KRK RP6 monitors en binnenkort een goed midi keyboard met de nodige midi controllers. Vanuit daar wil ik langzaamaan uitbreiden met goede hardware, waarschijnlijk eerst een vette synth (rack) en wie weet wat sinterklaas volgend jaar nog meer komt brengen

Met software synths heb ik inmiddels wel veel ervaring, ik maak ook veel instrumenten vanaf init maar kan ongetwijfeld nog een hoop leren van anderen hier
Edit: en ik kan vast ook wat mensen helpen 
Laatst gewijzigd: