storing (interference?)

Ik heb dus ooit een digitech DSP128 effectmodule gekocht en doet het verder prima.
Maar wat er dus gebeurd is dat als hij aan staat ik witte strepen over mijn TV toestel krijg.
Ik heb geen kabelTV maar een simpele huis-tuin en keuken antenne waar ik Ned 2+3 behoorlijk goed ontvang.

Mijn vraag is nu of het problemen gaat opleveren in een zaal, ik speel binnenkort in 013. en wil hem daar gebruiken.
Zal het geen problemen gaan opleveren met de apparatuur daar?.
Op feesten heeft het nog geen problemen gegeven voor zover ik weet. ( alleen ging het erg hard...MJam).

HET DING STOORT DUS BEHOORLIJK, op mijn TV (best leuke strepen haha, maar ben geen VJ. meer))
Wat is de storing???? Frequenties?, op het lichtnet?

wie heeft hier verstand van.

Heb hem laatst trouwens opengeschroeft om het batterijtje te vervangen, easy.. dacht meteen effe checken of ik iets kan vinden...stof ofzo, maar niX.

zie maar......

laterz,
social

Staan ze op dezelfde spanningsgroep aangesloten? Veel storingen in apparatuur worden vaak doorgegeven over het lichtnet. Indien je geen mogelijkheid hebt om apparaten op aparte groepen aan te sluiten biedt een spanningsfilter misschien uitkomst (verkrijgbaar bij de betere electronicazaken).

Back