Ik weet het, het is geen (echte) synth, maar toch is dit keyboard/WORKSTATION zo ontzettend uitgebreid dat ik het toch moest posten.
Vandaag eens wat dingen op gedaan bij de locale muziek winkel, en ik vond het toch wel een erg leuk apparaat. Vocoder, 16 track sequencer, compressors, reverbs, delays, etc alles zit er bijna in. Ik weet niet of er ook nog een soort van synth functie in zit, maar dit zal wellicht niet ontbreken.
Fijn apparaat en helemaal niet duur eigenlijk, zo rond de 2500 euro !
Mooi hoor !!
Vandaag eens wat dingen op gedaan bij de locale muziek winkel, en ik vond het toch wel een erg leuk apparaat. Vocoder, 16 track sequencer, compressors, reverbs, delays, etc alles zit er bijna in. Ik weet niet of er ook nog een soort van synth functie in zit, maar dit zal wellicht niet ontbreken.
Fijn apparaat en helemaal niet duur eigenlijk, zo rond de 2500 euro !
Mooi hoor !!
... Ik vond het wel lachen hoor, met kleurendisplay en gewoon lekker klassiekers spelen maar (BZN en George Baker).....Maar de prijs was toen iets van 2900 euro en ja dat geef ik natuurlijk nooit uit (zeker niet aan Roland gear) De E80 is Rolands versie van Yamaha's Tyros2 zeg maar, oftewel het topkeyboard van de desbetreffende firma.... Nu is het hier op het forum niet altijd veilig om het over keyboards te hebben
want ja het is geen synth natuurlijk, maar je kunt 2 SRXboards in de E80 duwen, er zit een harmonizer/vocoder op en ook nog echte drawbars erbij... plus een kleurenscherm! DUS!