[track]lawaaierig idee (goeie link)

oli303

Ouwe rot
Ik heb deze track al proberen te posten. Zie deze thread :
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?postid=99466#post99466

Er waren blijkbaar wat complicaties met het MP3.com crappy systeem, dat gebruikers wilt laten registreren. It sucks bigtime!

kHeb het advies gevolgd dat men me gaf en een tripod account getjoept.
Hier is dan de track :
http://oli3030.tripod.com/chapter2.mp3

Aanzie het wel als 1 afgewerkt nummer, maar meer als een aaneenschakeling van verschillende kortere potentiële nummers gebasseerd rond een bepaald idee dat ik had...

Meningen?
Ist een bekken graaf of ist gewoon maar kabaal?

"This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy."

Ik kan hem dus niet downloaden.

Origineel geplaatst door Svart Rose
"This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy."

Ik kan hem dus niet downloaden.

Sorry,
kHeb echt geen sjans met die tracks!
Eerst zet ik hem op MP3.com ... da werkte nie goe.
Dan zegt iemand mij op dit forum om tripod te gebruiken ... en da werkt ook nie!
Wacht effe, kga effe zien wat ik kan doen...

Als het nie werkt probeer dan effe opnieuw na een tijdje... Het heeft te maken met een maximum bandwidth per uur of zo...
Als er te veel tegelijk downloaden marcheert het nie.
Als ik de link (naar de MP3) toevoeg aan winamp als URL, werkt het wel, hoor...

Origineel geplaatst door oli303
Sorry,
kHeb echt geen sjans met die tracks!
Eerst zet ik hem op MP3.com ... da werkte nie goe.
Dan zegt iemand mij op dit forum om tripod te gebruiken ... en da werkt ook nie!
Wacht effe, kga effe zien wat ik kan doen...

heb je ADSL of Telenet? Daar krijg je toch bij ieder abonnement gratis 50 MB webruimte?

Origineel geplaatst door Sycorax
heb je ADSL of Telenet? Daar krijg je toch bij ieder abonnement gratis 50 MB webruimte?

ADSL...
Ik heb 20MB webruimte, maar ik krijg geen files groter dan 2MB geupload! Ik haat dat!!! Dan geef je zoveel moneyz voor een abonement...... grrrrrr...I hate it!

Als je hem nu effe als playlist opslaat en die ook op Tripod zet en daarnaar linkt werkt het voor iedereen meteen (als ze tenminste winamp hebben)!

Ik vind er wel hele goede dingen tussen alleen sommige geluiden vindt ik wat minder en de melodietjes misschien wat simpel maar dat kan ook bij die muziekstijl horen.

Origineel geplaatst door RoelRoel
Als je hem nu effe als playlist opslaat en die ook op Tripod zet en daarnaar linkt werkt het voor iedereen meteen (als ze tenminste winamp hebben)!

OK, hier is de winamp playlist :
http://oli3030.tripod.com/chapter2.m3u

ivm met dat mp3.com

je MOET er niet registreren
vul gewoon ff wat valse info in
en mbv cookies wordt je er voor de rest van je leven niet meer mee lastig gevallen

makkelijk, niet?

Back