Industrial Soundscape

Anode

Ingeburgerd
heelaa!!!
weer iets apparts!
Ik weet niet onder wat dit precies valt??!! Ik noem het maar een mega rumoerige soundscape, tis pure frusteratie ge-uit in een stuk geluid(voor de mensen die vinden dak dit geen muziek meer mag noemen), tis in ieder geval wel weer een hele industriele creatie van me!!

enjoy!!!

http://members.lycos.nl/teknologic/Muziek/Anode_-_Untitled_Emotions.mp3

Hehehe ik dacht dat alleen Anode fan was van dit genre ;)

Ik hou er niet zo van. Dus ik oordeel er ook niet over.

Origineel geplaatst door bikkel
Hehehe ik dacht dat alleen Anode fan was van dit genre ;)

Wat zegt dit dan over andere mensen die ook van deze shit houden?! :)

Dat ze Zeeuws praten en geen cent te weinig in leadsynths steken.

Echt niet!?!!?!
Die gasten durven nog niet eens ergens hun mening over te geven.......Alleen over mensen die geen accent hebben en veels te veel geld aan analoge synthesizers uitgeven daar zegt dit iets over!!!!!!

Het zegt helemaal geen kont over iemand natuurlijk!

Ik ken Anode redelijk goed, het was meer een opmerking die te maken had met een gesprek eerder vanmiddag.

Kijk voor mij is dit nummer gewoon over the top, maar aan de andere kant vind ik nu muziek goed die ik 3 jaar geleden maar matig vond.

Ik ben in ieder geval wel blij dat 'ie gefreakte shit uit brengt, een (groot) deel van zijn gefreakte shit vind ik namelijk wel goed.

Origineel geplaatst door mika
Echt niet!?!!?!
Die gasten durven nog niet eens ergens hun mening over te geven.......Alleen over mensen die geen accent hebben en veels te veel geld aan analoge synthesizers uitgeven daar zegt dit iets over!!!!!!

ooh mensen niet ruziejen om een stuk herrie :P

cool dat er toch nog wel iemand van houd...!!!

Mysteffox von em ook goed trouwes!!!

Het zegt helemaal geen kont over iemand natuurlijk!

Ik ken Anode redelijk goed, het was meer een opmerking die te maken had met een gesprek eerder vanmiddag.

Kijk voor mij is dit nummer gewoon over the top, maar aan de andere kant vind ik nu muziek goed die ik 3 jaar geleden maar matig vond.

Ik ben in ieder geval wel blij dat 'ie gefreakte shit uit brengt, een (groot) deel van zijn gefreakte shit vind ik namelijk wel goed.

zeeuwen ben zuunig he!!!

Origineel geplaatst door Anode
ooh mensen niet ruziejen om een stuk herrie :P

cool dat er toch nog wel iemand van houd...!!!

Mysteffox von em ook goed trouwes!!!

Kdan dat zijn er al drie.
Als je nog meer hebt van deze stuff dan hoor ik dat graag!

wazige shit hehehe klonk wel cool, mar zou het zlef niet opzetten

hmm ik hou toch erg van wazige shit maar dit vindt ik als ik eerlijk moet zeggen niet echt bijzonder. klinkt niet onaardig maar blijft wel erg lang het zelfde doen.

misschien moet je het als basis gebruiken voor een ander wazig nummer

bij sound scapes is het heel moeilijk om iemand zijn aandacht erbij te houden. ik denk dat het voor elke muziek geld maar bij dit soort muziek is dat extra moeilijk.

Origineel geplaatst door EDP
hmm ik hou toch erg van wazige shit maar dit vindt ik als ik eerlijk moet zeggen niet echt bijzonder. klinkt niet onaardig maar blijft wel erg lang het zelfde doen.

misschien moet je het als basis gebruiken voor een ander wazig nummer

bij sound scapes is het heel moeilijk om iemand zijn aandacht erbij te houden. ik denk dat het voor elke muziek geld maar bij dit soort muziek is dat extra moeilijk.

daar heb je volkomen gelijk in ja..het is ook mijn emotie om het zo maar te zeggen..bij het maken ervan kreeg ik een beeld dat ik tevens krijg tijdens et luisteren ervan.....dit is ook bij iedereen anders het gevoel dat et opwekt en beeld erbij creert...
vandaar ook dat het niet veel mensen raakt(komt ook zeker door de style).

maar goed...anode is ook iets dat hou ik voor mij ..dat streeft niet persee naar kwaliteit en mensen die het mooi vinden ..tis puur iets voor me zelf...

de normale werken doe ik ook onder 3 andere namen.
in ieder geval thx voor je mening en je advies(en jah hehe me excuus voor me koppigheid dak je advies niet opvolg :P haha maar dat doe ik bij niemand als et gaat hierom).

ajuu

Back