[chill] late night

fuse

Gepokt en gemazeld
Zat zo met een track te knooien dat ik van ellende maar aan iets anders begonnen was.

Een chill nummer met vette drums en lekkere vage geluiden. De bas lijkt vals maar op de een of andere manier klinkt het wel lekker. Beetje triphop, jazzy(d&b) en ambient elementen bij elkaar. Denk wel dat er nog aan gesleuteld mag worden, maar daar zullen jullie best wel iets over zeggen. ;)

Gebruikt EX5,SY99,01v,DW-8000, Polaris (vette analoge bassen),Cubase SX,Live en Reason.

http://mmbase.dyndns.org/peaks/night.mp3
(als het goed is werkt het nu weer, m'n srv/proxy heb ik als het goed is gefixed)

Sorry Fuse, naar kan dit bestand niet binnenhalen (kan ook aan mij liggen want zit hier achter een dubbele vuurmuur).

het gaat wel eeeeeeerg traaaaaaaaaaaaaaaaaaag om te downloaden.
maar het was het wel waard. ja vette drums daar hou ik van.
vind het mooi hoe je de bass op de achtergrond houd maar toch
hoorbaar is en waardoor het dat ietje meer geeft aan de track.
ja die ga ik nog een paar keer door mijn boxen laten knallen...lekkere basslijn :z
ga vooral door met het maken van dit soort muziek.

greets isnieZot

Vindt de groove lekker, en de audio kwaliteit goed. Vindt het echter wel snel eentoonig worden, zo'n track als deze schreeuwt om een zwoele zangeres, of strake hip hop om e.e.a. uit te bouwen. Als je die niet in de studio heb staan kan je altijd nog wat fx geluiden toevoegen.

Greetz,

Yawgmoth

Origineel geplaatst door oli303
Zalig!!
Een stem vind ik niet echt nodig... laat het zoals het is.

Had hier net Protection van Massive Attack aanstaan. Daarom dus!!!

Back