BEHRINGER bcr2000 midicontroller issues

slickerik

phonologic
Hai heb een tijd een behringer bcr2000 controller en gebruik hem vooral in reason 4.0. Zodra het ding is aangesloten weigeren sommige matrix sequencers in reason te werken. Ook wijst reason zelf functies toe aan de knoppen terwijl dat mijn taak zou moeten zijn. ALs ik dan zelf knoppen toe wil wijzen zegt hij dat de knop al in gebruik is..Uit de handleiding kan ik er geen infromatie over halen..

Iemand suggesties??

Alvast bedank!

hey, ik heb ook een BCR (en ook een BCF) en gebruik ook Reason 4 .... ik heb eigenlijk nog nooit problemen der mee gehad, Reason wijst inderdaad knoppen toe aan bepaalde knoppen van je BCR, maar ge kunt dat wél veranderen...

voorbeeld:
Subtractor
Filter 1 Freq = standaard de knop links-onder
hoe veranderen naar vb: rechts onder:
- rechtsklik op uw fader van de filter1freq
- edit remote override mapping
- vakje van "learn from control surface input" moet aangevinkt staan
- beweeg je rechts-onder draaiknop (of om't even welke)

--> nu zal die "oude" controller (links-onder) niet meer in gebruik zijn en je nieuwe (rechts onder bijvoorbeeld) wél... hetgeen "geprogrammeerd" stond op je rechts onder heeft nu geen controller meer

ik weet niet of dit was wat je vroeg, waarschijnlijk niet want dat lijkt me nogal makkelijk eerlijk gezegd :p

re

re

hmm probleem ligt em vooral bij de matrixen die om onverklaarbare reden niet meer werken. Soms als ik dan de matrix vervang door een nieuwe (??!!) doet ie het wel...

Back