Cyndustries Sawtooth Animator

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mono je spreekt jezelf hier weer tegen:
Cynthia mag wel een copie maken en Doepfer niet.
Hou daar nou eens mee op!
Welkom in de grote mensen wereld.

Edit: Ik had ook beter moeten weten, fundamentalisten zijn niet vatbaar voor welke vorm van argumentatie dan ook.

Cynthia brengt altijd dingen van anderen uit netjes met toestemming daar voor.
Iedere ontwerper zijn naam word ook netjes op de frontpanel op de module gemeld.
Ik heb nooit gezegd dat dit niet het geval is.

Maar je mag mij gerust voor een fundementalist uitmaken hoor.
Gelukkig ben jij het niet.

Cynthia brengt altijd dingen van anderen uit netjes met toestemming daar voor.
Iedere ontwerper zijn naam word ook netjes op de frontpanel op de module gemeld.
Knap hoor.

Maar je mag mij gerust voor een fundementalist uitmaken hoor.
Gelukkig ben jij het niet.
Ik ben in 1 ding wel heel erg fundamentalistisch: Ik ben fundamenteel tegen het meten met 2 maten. En elke keer als ik merk dat jij of iemand anders dat doet, laat ik dat weten.

De beste wensen en alle geluk in het nieuwe jaar.
Groeten Patatteke met.

Bericht door een moderator:
En nu weer op het onderwerp.

Knap hoor.

Ik ben in 1 ding wel heel erg fundamentalistisch: Ik ben fundamenteel tegen het meten met 2 maten. En elke keer als ik merk dat jij of iemand anders dat doet, laat ik dat weten.

De beste wensen en alle geluk in het nieuwe jaar.
Groeten Patatteke met.

Nee ik ben tegen het argeloos jatten van ontwerpen waar ik Dieter van beschuldig.
Tegen ander mans spullen in overleg en met krediet geven aan mekaar is niks mis.
Jij heb gewoon een of andere waas voor je ogen en neem het maar al te graag op voor Dieter.
Zou hij Don Buchla bv netjes gevraagd hebben om die random voltage generator te copieren?

Nee ik ben tegen het argeloos jatten van ontwerpen waar ik Dieter van beschuldig.
Tegen ander mans spullen in overleg en met krediet geven aan mekaar is niks mis.
Jij heb gewoon een of andere waas voor je ogen en neem het maar al te graag op voor Dieter.
Zou hij Don Buchla bv netjes gevraagd hebben om die random voltage generator te copieren?
Ahh doet de boe boe auw?

Nogmaals:
Welkom in de grote mensen wereld.

Zeggen dat iemand een waas voor z'n ogen heeft als die er een andere mening op na houd als jij, is een niet zo bewonderenswaarding voorbeeld van fundamentalisme.

Je ben wel een heel erg triest figuur blijkt maar weer.
Stop nu die Doepfer dildo maar weer lekker in je :kont:

Doe jij maar lekker alsof het volwassen is om dingen van mekaar te copieren zonder enig overleg.

Bericht door een moderator:
Toch weer jammer..
Twee mensen die allebei het laatste woord willen hebben.
Op slot en in de vuilbak..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back