• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Access Virus C, TC Powercore

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PaulR

Nieuwkomer
TC Powercore PCI aangeboden incl.:

Master X3
Voicestrip
Chorus-Delay
Mega-verb
Classic-Verb
24/7 Compressor
Powercore CL Compressor
Dynamic EQ
Filtroid
Powercore 01 Synth

Bij de nieuwste software kun je ook sidechainen van andere kanalen om ducking en pumping effecten te krijgen.

Het zijn stuk voor stuk uitstekende plugins. Ik heb al 2 kaarten in mijn PC, echt te gek spul!!! Maar 3 kaarten is overdreven.Je kunt er ook optionele plugins bijkopen, zoals een Virus bijvoorbeeld. Meer info: www.tcelectronic.nl.

Bij aankoop worden de bijbehorende licenties van de Plugins overgeschreven.

Vraagprijs: € 295,-

Access Virus C, TC Powercore

Te koop:

Access Virus C desktop (luister voor de sounds www.accessmusic.de)

Deze synth is voor 1 project gebruikt in een rookvrije omgeving, daarna issie niet meer gebruikt. Dus alles bij elkaar heeft-ie een week aangestaan. De origineleverpakking zit er nog bij, samen met de gebruiksaanwijzing en software. Gewoon zo goed als nieuw!!!

Ik vind de de sounds te gek, maar ben overgestapt op de TC Powercore Virus, dus in the box.

Vraagprijs € 825,-

Bericht door een moderator:
Meerdere advertenties in 1 thread plaatsen s.v.p. - zie ook de Marktplaats FAQ. Bedankt! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back