Roland VP9000 gevraagd

Status
Please reply by conversation.

ronnyvalder

Ouwe rot
Hallo,wie verkoopt er hier ééntje,er zijn er momenteel 2
op marktplaats,maar ver boven de recente vraagprijs
hier op synthforum

Hallo,Marc,bedankt voor jou reactie,
maar heb alleen intresse in het Vari-phrase gedeelte,
niet de VA,daarom dat ik liever een VP heb,en die zijn ook
goedkoper,maar momenteel zijn er een paar,maar die hun prijs is gewoon niet echt realistisch :-(

Hallo,Koediman,dacht dat de VP's die hier op synthforum zijn gepasseerd rond de 300 euro waren,dat is ook mijn budget dat ervoor over heb.
Jij had ook ééntje hé,zijn toffe bakken :-)

Ja, ik heb er ook 1 gescoord voor ik dacht 300 euro, maar de mijne loopt regelmatig vast en ik denk dat de vraagprijs daarom wat lager is geweest.
Cuba7000 had/heeft er ook 1 en die had totaal geen last van vastlopers dus je moet een beetje mazzel hebben per exemplaar denk ik. Op het net kom je iig vaker verhalen tegen van gebruikers met software problemen dus ik denk niet dat het alleen bij mijn examplaar gebeurd.
Software versie is trouwens dezelfde dus waar dat vastlopen aan ligt is me totaal onduidelijk.

Wel over dat vastlopen had ik nog niets opgevangen,eerste keer.
Inderdaad raar als beide VP's dezelfde OS hebben,misschien dat er iets aan de voeding is,oudere synth's die misschien veel en lang hebben opgestaan krijgen problemen met voeding,de printplaat warmt op en er komen dan soms slechte contacten,meestal wordt het probleem opgelost door de contacten op de printplaat eens terug te solderen.
Nu dat heb ik meegemaakt met een Roland GR-50 en een Korg Wavestation EX.
Maar het kan ook aan het moederbord zelf zijn,wie weet,
hopelijk in jou geval niet en is het simpel op te lossen,succes.

Dacht er net aan,heb je eigenlijk al eens terug het OS geflashed,
misschien dat er iets is misgelopen met de vorige eigenaar tijdens het updaten,waardoor er een bugje is ontstaan of zo.

Mmmmm,nog een laatste schop,
als ik binnen een paar dagen nog geen reactie meer heb,dan
sluit ik deze thread maar af :-(

Status
Please reply by conversation.
Back