T trex Stamgast Lid sinds 6 november 2006 Berichten 104 14 januari 2008 #1 hopeloos op zoek naar iemand die colossus te koop stelt. noem maar een prijs. ik kan ook ruilen voor software. thx
hopeloos op zoek naar iemand die colossus te koop stelt. noem maar een prijs. ik kan ook ruilen voor software. thx
Tease480l Make music not war Lid sinds 8 november 2006 Berichten 267 Locatie In de studio zo onderhand. 14 januari 2008 #2 Je zou 'm kunnen downloaden, kijken of je het wat vind en daarna uiteraard gewoon kopen. Het is maar een tip.
Je zou 'm kunnen downloaden, kijken of je het wat vind en daarna uiteraard gewoon kopen. Het is maar een tip.
T trex Stamgast Lid sinds 6 november 2006 Berichten 104 15 januari 2008 #3 tja idd maja iligaal... kan voor problemen zorgen. daarom had ikhem liever overgekocht of geruild. maar toch bedankt voor de tip.
tja idd maja iligaal... kan voor problemen zorgen. daarom had ikhem liever overgekocht of geruild. maar toch bedankt voor de tip.
T trex Stamgast Lid sinds 6 november 2006 Berichten 104 17 januari 2008 #4 tja jamer ik had hem graag oergekocht is er niemand die hem verkoopt of wil ruilenvoor iets?