Headroom11
Ingeburgerd
Mensen van het forum.
Ik ben voor het tv programma waar ik voor werk op zoek naar jong muzikaal talent. Misschien dat er hier mensen op het forum zitten die zelf jong zijn, of die misschien een broertje, nichtje of buurkinderen heeft die muzikaal bezig zijn.
Met jong bedoel ik liefst (gemiddeld) 16 of jonger.
Het mag in alle stijlen muziek zijn. solo, band of dj
. Superervaren of net beginnend. Electronisch of traditioneel. Zolang je maar op tv durft te komen.
Het gaat om het jeugdprogramma Villa Life waar muziek altijd een belangrijke rol in neemt en we elke week een jonge band of artiest eruit lichten dmv een optreden en interview/docu. Op onze youtube site kan je wat artiesten zien uit het verleden: http://www.youtube.com/villalive
We hadden veel rock bandjes in het verleden, maar willen ook wel wat meer andere stijlen.
Dus denk jij dat je hiervoor in aanmerking komt en wil je meer informatie hebben over het programma, stuur me dan even een emailtje op d.determeijer(apenstaartje)vpro.nl met wat meer informatie over jouw muziekproject
dank je!
D.
Ik ben voor het tv programma waar ik voor werk op zoek naar jong muzikaal talent. Misschien dat er hier mensen op het forum zitten die zelf jong zijn, of die misschien een broertje, nichtje of buurkinderen heeft die muzikaal bezig zijn.
Met jong bedoel ik liefst (gemiddeld) 16 of jonger.
Het mag in alle stijlen muziek zijn. solo, band of dj
. Superervaren of net beginnend. Electronisch of traditioneel. Zolang je maar op tv durft te komen. Het gaat om het jeugdprogramma Villa Life waar muziek altijd een belangrijke rol in neemt en we elke week een jonge band of artiest eruit lichten dmv een optreden en interview/docu. Op onze youtube site kan je wat artiesten zien uit het verleden: http://www.youtube.com/villalive
We hadden veel rock bandjes in het verleden, maar willen ook wel wat meer andere stijlen.
Dus denk jij dat je hiervoor in aanmerking komt en wil je meer informatie hebben over het programma, stuur me dan even een emailtje op d.determeijer(apenstaartje)vpro.nl met wat meer informatie over jouw muziekproject
dank je!
D.

). Uitzending met die zigeunergastjes was echt meesterlijk. Goede muziek hoor!
) voor een habbekrats wilde opkopen. Heeft toen het halve forum over zich heen gekregen. Maakte dacht ik wel toffe electro. Maar hoe heette die nou?