[deephouse] Alex O'Rion - Reformation

Hoi AOR,

Lekker hoor! Qua mix en produktie is ie natuurlijk weer helemaal OK. Nu komt het miereneuken....... ;-)
Vind de sound die er rond 3:18 in komt niet zo sterk. Vind het ook jammer dat de bassline af & toe niet "doorloopt" (als je begrijpt wat ik bedoel). Misschien halverwege de track nog een sterke melodie erin knallen? Of iets met strings....

Hoi AOR,

Lekker hoor! Qua mix en produktie is ie natuurlijk weer helemaal OK. Nu komt het miereneuken....... ;-)
Vind de sound die er rond 3:18 in komt niet zo sterk. Vind het ook jammer dat de bassline af & toe niet "doorloopt" (als je begrijpt wat ik bedoel). Misschien halverwege de track nog een sterke melodie erin knallen? Of iets met strings....

thx for de tips !

het is ook niet helemaal mijn genre, maar ik mis ook een beetje een dikke melodie/akkordenshizll.. ene dikke sound erbij!

Lekker vernieuwend dit.
Synstringetje hier en daar zou evt ook wel passen den'k.

moet zeggen zit goed inmekaar dit trackie..kwaliteit best ok! hup uitbrengen die handel

moet zeggen zit goed inmekaar dit trackie..kwaliteit best ok! hup uitbrengen die handel

thx, weet alleen totaal niet waar ik zou moeten beginnen. Welk label dit zou trekken bijvoorbeeld.

Leuk trackie hoor. Beetje veel compressie op de beat, maar verder prima. Lekkere melodie vanaf 3.18, en leuke geluidjes er in.

Back