ik zal me ff voorstellen....

dione

hardkoor
....Ik ben Dj Dione alias E-Noid,ik draai en produceer hardcore en heb ondertussen een aardige set-up met :

Access Virus,Novation Nova,Electron Machinedrum,Korg MS-10,Korg Microkorg,E-Mu XL-1,Novation Drumstation,Syntecno Teebee,E-Mu esi 32 met Turbo en nog 1 zonder,Roland Juno106,Digitech Talker....en qua effecten en zo: TC Fireworx en M-One,Ensonic DP-2,Alesis Quadraverb,Lexicon MPX-100,Sherman Filterbank 2,Focusrite Compounder en Mixmaster,Behringer Composer,Multicom en Denoiser,Boss OS-2....dit alles komt binnen op de Behringer MX 8000 of UB1622fx mixers en wordt opgenomen met m'n Alesis ML-9600......ik luister naar al die rommel via m'n Alesis Monitor One speakers die aangesloten zijn op een Alesis RA 150 versterker....

Ik hou er van om aan knoppen te zitten ;) en daarom werk ik eigenlijk niet met software,behalve dan Cubase,voor sequencing....

Gekkehuis,

Nog zo'n hardcoreboef erbij valt wel op dat ik je dit forum afgelopen weekend hep aangeraden.
Kon je weer niet wachten;)
ENJOY IT

Groetzzzzzzzz:dj:

faab

we aime 2 please geef mij by the way ff de urlettjes van het amerikaanse forum8P

hey een oude ramshorn-collega hehehe (ik kwam alleen jaren later, toen jij al weg was, maar dat maakt niet uit :P)

welkom....zeer nette setup!

Dione heeft geen introductie nodig :)

platen zoals razords thru flesh zeggen genoeg :)

welkom

Waaaaaaaaat?

Waaaaaaaaat?

Nu ook al dione? damn zeg!

:halleluja

het zit hier vol met hardcore freaks!

Welkom op het forum dione
:okdan:

dit forum schopt kont! :kont:

Waaat alweer 1?

Welkom!
Staat d'r ook wat van je online? want die titels hier zeggen me niks (sorrie) :)
iig veel plezier hier!

Back