• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Rack 2 met pcmcia kaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
In prima staat. Nog steeds een van de leukere va-synths naar mijn idee.
600 euro?

goeie prijs denk ik - als ik poen zou hebben zou ik er op springen !

iemand anders zal er wel mee gaan lopen =(

Nette prijs, door die PCMCIA kaart erbij. Als ik geen NR3 had dan wist ik het wel.
Ik heb 'n vriend gemaild die al 'n tijdje latent op zoek is.

en leo heeft gelijk het is een hele leuke rack module voor een koopje en helemaal met die pcm kaarten erbij

Die kaart is op zich al 100 euro waard en vind ik een bijna noodzaak om hem erbij te hebben.
Mensen, koop deze bak en behoed mij om mijn bankrekening te plunderen....
De genotsfactor van deze machine is zeer hoog.

Origineel geplaatst door nick nova
Die kaart is op zich al 100 euro waard en vind ik een bijna noodzaak om hem erbij te hebben.

Nja, dat is een beetje overdreven, hij kost nieuw namelijk 80 euro's, wat niet wegneemt dat dit een heerlijke bak is.. ik hou 'm lekker. :P

Origineel geplaatst door krz
Nja, dat is een beetje overdreven, hij kost nieuw namelijk 80 euro's

Die slimme nick nova houdt er natuurlijk al rekening mee dat er waarschijnlijk originele LG presets op staan.

Goede prijs. Ik moet op de wintersport in februari, anders was dit een slotje.

:stupid

Ik moet mijn Korg 707 en Wavestion EX nog steeds zien te slijten

... anyone???....

anders zou ik zeker toehappen!

:stupid

Verkocht, sorry.
Om het leed te verzachten nog wel wat andere spulletjes te koop:
behringer mx3282a 600
alesis micorverb III 65
digitech talker 120
akai s2000 180

Status