Teisco 110-F (hou je portemonee maar klaar!)

ach ja, voor een 101 vragen ze tegenwoordig al 450. Als er Roland of Arp op die bak stond, was de prijs ineens heel normaal. En je kan altijd lager bieden.

110 F

110 F

moet zeggen dat eiegn lijk zoon soortige bak met zulke specs tegenwoordig gelijk aan de ms20s/odissys mag meedraaien qa 2e hands marktprices

eg kwas ter een tydje geleden naar opzoek [een 110Fdus]
want ik had mn 60f verkocht ,..waar ik heeeel tevreden mee was eiegnlijk

op t forum zijn der eg een aantal 110 f verkocht voor rond de 500 en minder
maar ja
probeer dat nu maar eens [same O discuss ]

teisco 110 zieje niet veel
is een goed klinkende 2 osc synth met ok filter en cv gate interface
filterbankie erop

van mij hoort tie in t betere rijtje iig
toch moet ik zeggen dat de60f niet eg een egte cult status heeft bereikt die blijft goed koper dan zeg maar een sh 101...?
erg dikk monstertje ook !

nog maars een plaatje voor wie m nie kent !
teisco rule
niet 4 900

Attachments

• 110 F.jpg
    110 F.jpg
    22,5 KB · Bekeken: 114
tip staat nu ook een cat octave 1st rev. te koop ook 900 eu

kheb m gehad wel mooie brute synth
ook beetje oddy achtig
maar kweet niet welke ik zou nemen as de teisco en cat allebei 900 moten gaan kosten

Ik erger me wel een beetje aan deze topic.
Waarom is het nou interesant om te duur spul te posten?
450 euro a 500 euro is zo een teisco waard ongeveer.

En ik vind het wel frapant dat je op de fransosen zit af te geven.
Maar zelf wel een Yamaha CS40M voor veel te veel proberen te slijten.

:smeris:

hihi
idd!

maaruh ja blijkbaar ist wel intressant genoeg want er zijn der nog genoeg die teveel voor mindre intressante bakken betalen 909...en so

pismode uit

400-500eur is the current going price for the S-60F (saw one in Italy, one in Spain and one in the UK).
600eur-700 seems to be the fair price for the S-110F, although I´ve found one in Italy for 900eur, and the seller would not even negotiate it; and I´ve seen it previously also at 900eur - which I think is absurd.
I got my S-110F from the UK very recently, for 612 or something, with shipping included (Portugal).

Sorry for writing in English - I can "understand" (...translate online is more accurate :)) Dutch but can´t write it.

nice price whit shipping congratulate ....sergio
ive had the 60 f ...[non keys on it ]
but a very good souinding machine that changed here for about 250
a icon ..i say !

Ik ben ook wel eens vaker van die verschrikkelijk scherpe prijzen op die site tegen gekomen...gekke fransozen

Hoeft niet altijd... kheb onlangs een Boss GL100 van die site gescoord voor eur. 93,50 incl. verzending en 3 maanden garantie.

Een Future Retro FR-777 staat daar regelmatig voor eur. 975,- en hier zie je ze voor eur. 1.200,- gaan.

ehh Dennis was een CS20M :P
uiteindelijke verkoopprijs is ietsje meer dan mijn koopprijs geworden. En ja mssn wilde ik ook overduidelijk golddigger spelen. Mijn geldboom staat dit jaar niet in de vroegbloei en wilde ik teveel dingen in een te korte tyd. Mea culpa? :D

Kheb dit topic geopend omdat R-ond en ik allebei een 110-F willen hebben. Hier zie je niet zo vaak en op die site vond ik er 2. Alleen van de prijzen schrok ik, tis niet m'n bedoeling af te geven op fransosen. De uitleg van R-ond in dit topic vind ik verklaarbaar en jammer dat zulk soort synths op den duur (byna) onbetaalbaar worden.

Ik heb nog contact met een van de verkopers opgenomen om een ruilvoorstel te doen (CS20m+ bijbetaling) en als antwoord kreeg ik:
I WANT YOUR MONEY! :D

damn.. jy post snel... :D

volgens mij is die FR wel voor 1200,- verkocht ;)

Kheb die site redelijk doorgespit en een aantal zeer intressante dingen gezien en zeker ook betaalbaar! Kwacht nu op Ebay's kopersbescherming en bestel weer wat van die site.

Mssn ligt het wel aan de dan geldende landelijke hype :D

1200 gaat volgens mij nergens over.
Maar goed mensen geven wel is meer te veel uit aan bepaalde dingen.

Jupiter 8's voor 4000 euro bv.
En dan moeten ze hem nog ophalen met vliegtuig ook.

8D

Back