25 maart 2008: Jean Michel Jarre - Oxygene 30th anniversary

SideFX

met Lid
Jean michel Jarre Jarre in Carre

Jean michel Jarre Jarre in Carre

AMSTERDAM (ANP) - Na ruim tien jaar komt Jean Michel Jarre weer naar naar Nederland. De synthesizer-pionier geeft op dinsdag 25 maart een concert in Theater Carré in Amsterdam. De kaartverkoop start zaterdagochtend. Dat heeft Mojo Concerts maandag meegedeeld.

Jean Michel Jarre geldt als een van de belangrijkste pioniers in de elektronische muziek. Hij heeft zijn klassieker Oxygene (zijn debuut uit 1976) opnieuw uitgebracht.

Bron pzc.nl

HIER GA IK NIET BIJ ZIJN !

Het had mij geweldig geleken om er heen te gaan, maar €76,-- voor het goedkoopste kaartje.....daar ben ik dan te krenterig voor.

groet

Tom

Nee dank je Raaamonus, ik heb niet zo'n zin om klassiekers te horen die geremixed worden met mc-909'ens.

En de beste plaat allertijden van die gast, word al jaren niet meer live ter gehore gebracht, namelijk "ZOOLOOK".

Het had mij geweldig geleken om er heen te gaan, maar €76,-- voor het goedkoopste kaartje.....daar ben ik dan te krenterig voor.

groet

Tom

vroeger waren zijn concerten gratis... maar toen stond je ook op straat idd.. :D

btw .. 'Stichting Klem' nog bedankt voor het organiseren van het tripje naar Parijs trouwens in 1990, geweldige ervaring was dat ! :halleluja

groet

Tom

Jarre zegt jij bent een krent :D

Attachments

• jarre.jpg
    jarre.jpg
    55,3 KB · Bekeken: 114
Haha jezus wat een foto.

Een hippe ouwe jongere, en natuurlijk 2 groote cult/vintage synths op de achtergrond.

Deze meneer zit 25 maart lekker op rij 1 om zijn grote held te bewonderen!
:biertje:

@Dries: Zo! Leuke vaudio, Jean is niet echt heel erg vaardig. Ik ben wel onder de indruk van alle hardware, geile synthpr0n.
Zal ik de dvd kopen of een kaartje voor Carre?

ja deze oude man is er ook bij - rij 13 op een prima plek samen met m'n broer, die speciaal naar Carre is geweest om de kaarten persoonlijk af te halen en ook zo'n jarre gek is.

voor mij wel een stukkie rijden, maar ik kom altijd weer graag naar nederland voor een lekker grosch pilsie + bitterballen...:walker::biertje::W:D

Back