• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] SN-r8-01 contemporary percussion voor R-8

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

WarmeBakker

Ouwe rot
Ik heb 1 Rom kaartje dubbel, te koop SN-R8-01 Contemporary Percussion Rom kaartje voor R-8 drumcomputer, inclusief beschermhoesje. Wil er 75 euro voor vragen.

Attachments

• r8rom.jpg
    r8rom.jpg
    15,8 KB · Bekeken: 113
€ 75,00?????? In welk jaar leef jij? Zelfs de helft is al te veel. Kijk even op het internet naar vergelijkbare prijzen. De laagste prijs van R8 kaartjes die ik tegenkwam was € 15,00....

In welk jaar leef jij?

In welk jaar leef jij?

Re: In welk jaar leef jij?

het is toch '89 ?

:confused: :peukie: :z :Z

flink afdingen mag natuurlijk,

alleen kom svp. niet met bod rond 15 euro aan zoals hierbovenstaat omdat je het kaartje sound-effects voor de R8 toevallig halverwege een veiling op Ebay deutschland op 15 euro hebt zien staan. dat is niet te vergelijken. kaartje 06 (ethnic percussion) gaat op Ebay USA voor 150 $'s over de toonbank en kaart 10 ligt momenteel bij Dirk Witte voor 125 euro. En deze kaart, nr 1 contemporary percussion is ook 1 van de toppers....daarom kom je em niet al te vaak tegen.

maar zoals ik zei, flink afdingen mag.

mvg,
R&B:peukie:

Attachments

• r8rom.jpg
    r8rom.jpg
    15,8 KB · Bekeken: 90
Heb niets op ebay Deutschland zien staan, maargoed.... Wie er € 125 voor over heeft, heeft het ook niet helemaal door volgens mij. Voor minder dan het dubbele ervan heb je een R8 MK-II met standaard 200 geluiden aan boord.....

Maar succes met je deal hoorrrr!!!!:Z

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back