merry x-mass n logic 5, geen trucage

da goose

DaGooseMusic.nl
Als je logic 5 hebt draaien en je maakt gebruikvan de softsynths van emagic word je vanaf vandaag blij verrast met aangpaste softsyhnts (niet de exs24 helaas)
Je krijgt namelijk als je bijvoorbeeld de ES2 synth opent de volgende uitvoering, en nee.. het is geen photoshop werk, het is echt !!!!!!
Alleen hierom al ben ik blij dat ik emagic logic draai 8o)

Kijk en oordeel zelf, ik vind het errug leuk van emagic !!

es2.jpg

Ze hadden zich beter kunnen bezig houden met toekomstige versies voor de pc, in plaats van dit soort ongein.

Cubase....

Origineel geplaatst door Nolet
Coole easter egg! God wat zijn veel mensen toch serieus!!! muziek maken moet leuk zijn!!!
Had Cubase maar zoiets....ik ga vanavond meteen ff kijken..

inderdaad !!
emagic heeft tenminste humor, dat kun je van cubase / steinberg niet zeggen... saaie boel

wel lachen dit ;)

bij reason kan je de schroefjes uit het virtuele rack schroeven ;)

Olaf

Origineel geplaatst door bambamstudio
maar omdat jij het leuk vind, hoeft niet iedereen het leuk te vinden.

Sorry Jeff, its a free country.....

mee eens, en dat we in een vrij land leven betekend ook dat je lol mag hebben en niet alles serieus hoeft te nemen.
Dat hebben de programmeurs van emagic ook begrepen en misschien zelfs zonder het door te spelen aan de hoge bazen een leuk geintje ingebouwd, heerlijk dat soort dingen!
Ik zie mijn nord lead nog niet van die scrollende kerst texten hebben hoor... weer een voordeel van een softsynth boven een hard synth.

BTW.. olaf.. als je die schroefjes eruit hebt gehaal en je laat hem vallen hoor je dan ook een "pling" geluidje ?? en vallen je synths niet uit hun rek vandaan als je ze los hebt en je monitor een beetje schuin naar voren staat ?

Ze hadden beter een kersstol op kunnen sturen.. 8o)

Ach ja..

Ach ja..

Alles beter dan een ontslagbrief als kerstcadeau (lucky me!)

Schande dat in een tijd van zoveel leed (bv het verhogen van de tarieven voor reizen met de trein) een organisatie als Emagic blijkbaar vindt, dat het zichzelf kan permiteren om haar klanten blij te verrassen in deze donkere dagen! Schande, driewerf schande!

Komt er bij het openen van logic ook dennengeur vrij?

Ik werk nog met 4.8 dus moet dan weer tot volgend
kerst wachten......:erm:

Re: Re: Ach ja..

Re: Re: Ach ja..

Origineel geplaatst door bambamstudio
offtopic:

Ik heb die dus wel eentje gehad....mijn contract wordt niet verlengt volgend jaar......

Dus...:confused:

Back