..dit is het voorsteldraadje...i presume...
Ik ben Von D.I. (Die debiele naam slaat nergens meer op dan een afkorting van 3 internetnicks die ik gebruikte en wel erg vaak in google terecht kwamen.. je moet wat ..
)
Ben niet echt nieuw met syths of muziek. Ik heb een professionele opleiding compositie gedaan (HKU - Muziektechnologie) maar heb er al jaren niks meer mee gedaan - dus ben niet echt meer op de hoogte van de laatste equipment of technieken.
Ik ga de boel weer wat oppakken - te beginnen met het kopen van wat nieuwe gear.
Ik heb al een tijdje als guest rondgekeken...leuk forum met gasten ertussen die er echt verstand van hebben (iig meer dan ik, maar dat is ook niet zo moeilijk meer
)

Ik ben Von D.I. (Die debiele naam slaat nergens meer op dan een afkorting van 3 internetnicks die ik gebruikte en wel erg vaak in google terecht kwamen.. je moet wat ..
)Ben niet echt nieuw met syths of muziek. Ik heb een professionele opleiding compositie gedaan (HKU - Muziektechnologie) maar heb er al jaren niks meer mee gedaan - dus ben niet echt meer op de hoogte van de laatste equipment of technieken.
Ik ga de boel weer wat oppakken - te beginnen met het kopen van wat nieuwe gear.
Ik heb al een tijdje als guest rondgekeken...leuk forum met gasten ertussen die er echt verstand van hebben (iig meer dan ik, maar dat is ook niet zo moeilijk meer
)