Nozel Beschoft & Besuisd

Kwalman

Zeeheld. Je weet wel. Van Kwalman & Pokkejong
Hallo allen,

Ik ben kwalman, ik ben nieuw hier. Onder de naam Nozel, Beschoft & Besuisd maak ik muziek op de laptop. Ik heb cubase 14 pro en nog wat plugins. Ik zit vooral in de experimentele hoek. Ik zit enkel op soundcloud (als Kwalman), omdat ik eerst een heel album bij elkaar wil hebben voor ik naar spotify en andere platforms ga. Ik heb nu voor dat eerste album een playlist van 44 minuten, daar wil ik nog iets aan toevoegen ().

Wat ik verwacht: op de hoogte te blijven, af en toe een track voorleggen voor tips en feedback.

Artiesten en bands die ik goed vind:
Igorrr, King Crimson, Tuxedomoon, Hector Zazou, Nine Inch Nails, Carlos Nunez, Coil, Von Magnet, Venetian Snares, en verder nog een heleboel obscure dingen die toch vrijwel niemand kent.

Dank voor jullie commentaar. Ja, Rapper Woef. Dat was naar aanleiding van die affaire met Boef, waar hij na pech met de auto een lift kreeg van twee vrouwen, en ze vervolgens bij wijze van dank publiekelijk uitmaakte voor hoeren, want een nette vrouw geeft een vent geen lift. Ik vond dat ik daar wel iets tegenover mocht stellen.

Back