roov ej lets

poul

Stamgast
een goede dag,

ik ben poul, 18 jaar en wonende in castricum (ligt ongeveer 10km onder alkmaar). ik ben heel blij dat ik dit forum gevonden heb (bij toeval overigens) en zal jullie de komende tijd flink lastig vallen met allerlei newbie vragen :duivels:.
ik heb overigens wel de cursus "studio sound certificate" aan de SAE in a'dam afgerond (met een 8,3 !!!) en heb me net aangemed voor muziektechnologie in hilversum aan de hoge school van de kunsten utrecht.

ik ben trouwens ook benieuwd naar de muzieksmaken die er op dit forum rondzwerven. ikzelf hou van vanalles, maar de laatste tijd vooral elektronische muziek. liefst zo expirimenteel mogelijk. dan denk ik aan kid606, venetian snares, lesser, pansonic, hrvatski enz.

zelf speel ik bas in een (experimentele) surfband: "the drowned surfers", en maak ik (noise) soundscapes

ook hiphop doet het erg goed de laatste tijd (deltron 3030, kool keith, dalek, antipop consortium, canniball ox)

en ik hou ook heel erg van zinnetjes tussen haakjes (zoals je waarschijnlijk al opgemerkt had :P)

nouja, dit ben ik dus, in het kort

Greetingz op het DSF.....

Ennuh over die newbee vragen..... probeer de zoekfunctie. Heb ik ook vaak gedaan en vaak vindt je nog meer antwoorden en niet te vergeten aanverwante zaken.

mokleW

Welkom to you're new music home :D :walker: lekker rond zou ik zeggen :okdan:

welkom en venetian snares??? een man met verstand hehe!!! >:|

'Join the club here', welkom!!!

gr. Mario

Back