Teepie: Korg poly-800

EVO

Hapje?
Ik zoek een factory persets tape voor mijn poly-800 MK1.
Het geheugen is leeg.
Ik heb geprobeerd met wav. files via de PC, maar dat vreet ie niet.
Een kopietje van het origineel mag uiteraard ook.

Ik zoek een factory persets tape voor mijn poly-800 MK1.
Het geheugen is leeg
je kan ook 1 basis geluid maken die je bijv wegzet helemaal op de laatste geheugenplaats en van daaruit steeds copieerd wanneer je bezig wil gaan met een nieuw geluid.

Laatst gewijzigd:
@ krautsjo: gaarne, details bespreken we wel even.
@ 6 trak: ben ik te lui voor :D (nee onzin, ik wil eerst de originele geluiden er in hebben)
@ Patat met: die link heb ik geprobeerd, maar hij vreet hem ook niet...:(

Dank "mike" uiteraard had ik jouw site als eerste bezocht, en ook die .wav doet hij niks mee.
Verschillende volumes geprobeerd enzo, maar het display geeft geen "good" aan...

Bij mij ook niet, heb alle mogelijkheden zo'n beetje geprobeerd (volume op 20 verschillende niveau's etc...). Hij blijft 'Err' aangeven. De connectie moet goed zijn want Ik zie dat het display knippert wanneer ik de wav afspeel.
Ik heb de MK1 (inversed).

Een idee wat het probleem kan zijn?

Misschien moet ik er wat tape-distortion overheen gooien? ;-)

Laatst gewijzigd:
Ik heb zelf 2 Poly-800's en de ene leest wel de wav-file met factory presets en de andere niet. Ik heb ook een wav-file met andere sounds en die wordt door allebei gelezen. Het komt blijkbaar heel nauw met opname-level enzo. Als je wilt kan ik je die laatste file wel opsturen, dan kun je daar ook mee proberen. Heb je (misschien) in ieder geval iets in je Poly zitten, waarmee je aan de slag kunt.

Hmm ik heb het een tijdje laten rusten en vandaag weer eens geprobeerd, ook jullie tips maar nog steeds zonder succes :(

Ik heb alle verschillende volumes geprobeerd, en kwam erachter dat het display knippert op het moment dat hij data ontvangt (tenminste, dat denk ik) dus hij krijgt wel degelijk data binnen. Wanneer het volume te hard staat krijg je halverwege een Err(or), te laag zie je geen of te weinig knipperen en blijft ie 'verify' aangeven op het display en gebeurt er verder niets. :erm:

@h.a.n.s.: Zou je die wav eens kunnen sturen? (ik zal wel even PM'en)

Is er iemand anders die hetzelfde probleem had en de oplossing heeft gevonden? Ik heb volgens mij alle versies wel geprobeerd die op internet te vinden zijn van die wavs. :(

Opzich kan ik zelf wel presets maken maar ik ben zo benieuwd naar die factory geluiden, en hoe ik die kan gebruiken om de weer nieuwe geluiden mee te maken :)

Korg poly 800

Korg poly 800

Ik heb ,opnieuw... nee niet ik heb maar mijn Korgje heeft geen geluiden meer in de presest staan,hoe krijg ik die terug?
Heb hem midi aangesloten,werkt wel via de pc, software synth,maar is zelf leeg.
Tja ,dat was ut dus..

Back