Amok Hakkertje

Mstudio1

Stamgast
studio's in omg. utrecht, in rotterdam & in amster
hey hey ! ik kreeg opeens zin om iets uit me oude doos te halen ! ! !
Het is van niet denderende kwaliteit, maar wel lekker :D ouwewets hakkeren :D
Het zijn tracks van het jaar voordat techno warriors met hun Chicago underground stijltje aan kwamen kakken,
we hadden deze demo voor die tijd ook al naar paul en ID&T gegeven (TOEVAL:confused: )
Ik heb pas de volledige cd met 12 tracks (want it just ask 4 it , misschien plaats ik in toekomst de rest wel hier in de thread als jullie dat willen) pas naar italie gestuurd, die gasten kicken er helemaal op, ze zijn daar all into this :D
Wordt als t goed is daar wellis op feesies gedraaid enzo (illigaal, want samples zijn niet clear!)

Maargoed. 2 nummertjes hier dus:
I will be master ... dit nummertje is van mij als DJ AMOK toen der tijd ! i love high energy noisesssss !!!!!! hahaha
Get down everybody dit nummertje is van DJ AKIN V.S AMOK

Ik ben vooral geinteresseert in de reakties van de gabber/hardcore gasten hier ! ! !
Ik ga niet clearen dus daarover beginnen heeft geen zin :P

Origineel geplaatst door _lun0r_
Ik zou ze dolgraag willen luisteren, maar de linkjes werken niet :erm:

rechter muisknop --> doel opslaan als ! :D
of probeer later nog eens, misschien is iemand ze al aan t laden ???
Ik kon 1 seconden geleden nog wel downloaden en nu opeens niet :-S
ik wou dat je op dit forum wat meer upload capaciteit had !

ok ik zie t al !
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer

Laatst gewijzigd:
Internet explorer cannot download track2.mp3 from www.geocities.com.

Internet Explorer was not able to open this internet site. the requested site is either unavailable or cannot be found. Please try again later.

Ik heb voor de zekerheid nog een site gepakt en daar de tracks ook opgeplaatst als backup !!!
backup van I will be master
en backup van get down everybody
Er is maar beperkte download capaciteit vanaf geocities en dus kan het voorkomen dat je weer zo'n schermpie krijgt !
dan moet je dus ff uurtje ofzo wachten voor het weer kan :S :P niet leuk maarja

de eerste site werkt perfect. er staat toch echt: RECHTER muisknop indrukken en Save Target As. dan doet ie het. niks aan de hand.
:

ben ze nu aan het downen hehe ben benieuwd, heej maar jij was dus DE dj amok?
van thunderdmoe 1 enal?!?!?!

hmmm keb ze beluisterd en je weet de echt oldskool/uc chicago hardhouse snaar goed te raken, maar vond de opbouw en afbouwen heel simpel, hoeft ook geen extreme klimaxen te zijn zou niet eens gaaf klinken hierbij, maar dit was een tikkie te simpel vond ik, maar op een feest zou ik er geen ene zak va merken denk ik, net als op de back 2school party waar ik gister heen was gegaan in rotterdam , vet al die ouwe klappers en simpele deuntjes huppakeej weer een uitgemelkte pianotje ala 88 to piano HEEEERRRLIJK hahahaha

I will be master.... --> Op het piepje na vind ik het op sommige stukken net klinken als sommige oude Bonzai/hardcore. Vocal wordt te vaak herhaald naar mijn smaak. Ik denk dat dit met een beetje aanpassing wel een soort hardstyle/hardbass kan worden, maar geen (moderne) hardcore meer. Ik vind het geen topper maar ik zou hem ook niet skippen als ie op een cd stond.

Get down everybody --> Ja da's echt een typisch Tekno Warriors trackje. Leuk stukje vanaf 3:25. Was er toendertijd in gegaan als ketellapper. ZEKER geen skipper.

als ik eerlijk zou zijn, dan ben ik bvlij dat de hardcore niet meer zo is, daar is het te verandert voor, maar dit heeft zeker zijn plaats op de oldskool uc parties tussen de ouwe klappers en de nieuwe hardstyle platen

Back