[trance]Mindsensation feat. Fictivision - Lost Colony (preview)

Mindsensation

Ingeburgerd
We zijn nog bezig met de track...hij is nog niet af maar we zijn al een aardig eindje op weg. Graag zouden we, nu we nog bezig zijn, wat commentaar krijgen op deze track.

De track is dus gemaakt door Mindsensation (=ik & mn broertje) en Fictivision (die ook released onder de naam Bart van Wissen)

Hij is hier te downloaden:
http://eriky.com/~bart/mindsens/

alvast bedankt

niet slecht, petje af.. dit klinkt heel goed. De lagen zijn echt heel subtiel op elkaar afgestemd. En ze 'blenden' ook goed.
De opbouw is ook goed gedaan, het komt in ieder geval erg natuurlijk op me over [sjonge wat ben ik positief vandaag..]
** congratulations! **
de melacholieke ondertoon doet me denken aan de soundtrack van een computer spel.. zanac ex heette dat.
maar dit is natuurlijk veel en veel beter !

'k heb nog je vorige track beluisterd.. dat is ook al zo'n lekkere. trouwens d'r zit een fout in je WWW setting.. er staat mindsensatiion [een i teveel] zodat mensen je site op mp3.com niet kunnen vinden! [ben ik mooi ff achter gekomen, niet! Applaus voor mezelf LOL]

groeten, Marcel.

Klinkt lekker hoor jongens, ga zo door!!!

gr. Mario

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
'k heb nog je vorige track beluisterd.. dat is ook al zo'n lekkere. trouwens d'r zit een fout in je WWW setting.. er staat mindsensatiion [een i teveel] zodat mensen je site op mp3.com niet kunnen vinden! [ben ik mooi ff achter gekomen, niet! Applaus voor mezelf LOL]

groeten, Marcel.
thanx :) fixed...

Ik nie snap nie.

Link werk nie.

klopt, de sample is inmiddels off. Bart had nl. bij nader inzien liever niet dat men als men op fictivision zocht uitkwam bij een track die en nog niet af en nog slecht afgemixed is. :)

Back