Korg TR 61 vs Triton classic

Eterna

Ingeburgerd
Hey allemaal

Ik heb een beetje rond zitten kijken en maak zelf dit soort muziek:
www.sellaband.com/eterna
Nou heb ik thuis een tyros 1 staan maar ik zou toch graag wat meer zelf willen doen ipv op het knopje start drukken.
Ik heb die test gedaan op welke synth het beste is voor mijn stijl en daar kwam een korg triton uit.
wat is het verschil tussen een korg tr61 en een triton?

Greetz
Eterna.

volgens mij heb ik een foutje gemaakt het gaat hier om 2 dezeflde synths als ik et goed heb(ben nogal een noob met synths) aleen dan een ouder en nieuwer type
tell me if im wrong

wave rom size. polyphony is hetzelfde. Je zou misschien beter geld kunnen steken in een audio interface.

hmm ja ik heb liever toetsen enz gewoon een lekker nieuw speeltje :P
ik denk dat het die tr61 wordt triton dus begrijp ik

wat is het verschil tussen een korg tr61 en een triton?

Toch best wel wat. De Triton heeft een betere bouwkwaliteit, een beter toetsenbord, groter (touch)screen, kan samplen (kan de TR ook maar alleen als je een expansion koopt), kan expansionboards aan (meer samples en geluiden erbij) en kan er een MOSS-board in - zo krijg je een virtueel-analoge en physical modeling synthesizer erbij. Ook heeft de Triton meer effecten; daar het geluid daar toch vrij hard op leunt is dat wel belangrijk.

Threads gaan hier over 't algemeen niet op slot als je hebt gevonden wat je zoekt, alleen in Te Koop/Aangeboden zodat je niet 3 maanden na dato nog verzoeken krijgt voor die synth ;).

haha okeej dan :) dankje wel voor de info!
kan nie wachten om een keertje op zon TR te spelen :P

roland gw 8

roland gw 8

hoi iedereen, weet een van jullie iets te vertellen over de Roland GW 8?

Dank iersel

Ik wou ook een triton, werd toen gewezen op yamaha, waaronder de motif series.
Heb op aanraden maar een mo6 aangeschaft en geen spijt van!!!!.
Moet m alleen nog onder de knie krijgen maar komt goed:-)

Back