[op zoek]mcv24

Status
Please reply by conversation.

EDP

elke dag pannekoeken
ok dan ik ben op zoek naar een mcv24 van doepfer. heb je er een? en wil je hem kwijt? laat het me weten met je prijs.
soort gelijk ding zoals die van kenton is ook welkom

mcv24.gif

Als ik jouw was zou ik ebay.de in de gaten houden want doepfer komt uit deutsland btw er staat wel een doepfer mausi tekoop op ebay.de bieden van af 1 Euro.
En toch messchien mn stomme vraag waarom geen waldorf pulse + of Novation BassStation
******EDP zoekt ook korg vc 10 en sQ 10 ********

Origineel geplaatst door marcuuu
Als ik jouw was zou ik ebay.de in de gaten houden want doepfer komt uit deutsland btw er staat wel een doepfer mausi tekoop op ebay.de bieden van af 1 Euro.
En toch messchien mn stomme vraag waarom geen waldorf pulse + of Novation BassStation
******EDP zoekt ook korg vc 10 en sQ 10 ********

yep ik kijk al naar ebay.de maar voorals nog staat er niks op wat ik zoek. een bassstation heeft alleen maar cv +gate ik wil meer. verder is de bassstation een k*t ding. de waldorf is wat dat betreft interresanter maar ik weet niet wat die precies te bieden heeft qua cv. lijkt me ook alleen maar cv+gate of heb ik het mis.

ene ik zoek idd een vc10/sq10 :)

Origineel geplaatst door marcuuu
Al.

:confused: ik snap niet echt de link tussen de pulse en novation met de doepfer?????

de doepfer is een midi to cv/gate converter, waarmee je meerder apparaten die op cv/gate werken kunt bespelen of aansturen.
voor de pulse en de bass station kan je volgens mij geen cv/gate uitsturen, maar dit kan ik ook fout hebben , want een neptune van spectral audio bv. kan dat wel.

maar even voor de duidelijkheid

waldorf pulse heeft geen cv/gate , de pulse+ daaren tegen wel!!

bass station keys heeft geen cv/gate en de basssationrack wel.

ik weet niet wat de mcv 24 moet kosten en wat je er mee wilt doen, maar op een doepfer regelwerk zitten ook 8 x cv/gate uit, deze heb je al rondt de 400 euro!!!

gegroet

de bassstation kun je als aparte mid/cv convertor gebruiken naast het synth gedeelte. hoe dat bij de puls is zou ik ook niet weten bij de neptune neemt hij de midi in noten over. de cv/gate gedeelte is niet apart aan te sturen.

daarbij ben ik opzoek naar een bak met meerdere cv/gates en een hoop auxen van daar de doepfer. de bovengenoemde bakken hebben alleen maar cv/gate

Origineel geplaatst door EDP
de bassstation kun je als aparte mid/cv convertor gebruiken naast het synth gedeelte. hoe dat bij de puls is zou ik ook niet weten bij de neptune neemt hij de midi in noten over. de cv/gate gedeelte is niet apart aan te sturen.

zo leer je elke dag weer wat:geslaagd: ik heb zelf neptune en daar is inderdaad het cv/gate gedeelte niet apart aan te sturen.dus ik dacht..........

Status
Please reply by conversation.
Back