Je mag ook wel een keer bij mij komen kijken maar ik woon helemaal in noordlimburg.En ik maak wel hardcore. dus geen hip hop.
P.B mij maar als het je wat lijkt.
Ja is oke' dan hoor ik het wel tegen die tijd.Dan spreken we wel verder af over waar ik woon en voor mijn telefoon nummer.
Maar die filmpjes die ik heb gepost die moet je ook zeker even kijken daar kan je een helehoop van leren,het heeft bij mij zeker mee geholpen die MV te begrijpen.Ik ben namelijk van MPC2500 naar de mv8800 overgestapt en dacht echt even in het begin van,wat heb ik nu gekocht!!!Eerst had ik een beedje spijt,maar ik heb nu ik de structuur van het apparaat door.en nu werkt het als een trein bij mij.maar het heeft mij ook wel 2maanden geduurd voor dat ik het door had hoor.Ik heb de handleiding ook bijna helemaal door gelezen.Je moet er echt voor gaan zitten wil je hem begrijpen maar een beedje hulp kan nooit kwaad dacht ik tochIk heb het niet gehad en dan duurd het lang!!!!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.