• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Volledig uitgebreide Yamaha DX-7

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Yamaha DX-7 + 4X meer geheugen + midi uitbreiding !!!!!!
Jep dat is em
Zeldzaam op zich, maar dan nog uitgebreid:
3 extra geheugen banken (dus ipv 32 sounds zijn dit er 128!)
midi uitbreiding (veel mogelijkheden, midi kanaal instellen, enz..)
2 yamaha sound cartridges en 1 herschrijfbare cartridge..
ik heb originele bladen met beschrijving van
uitbreidingen en ik kan die eventueel inscannen.

Ik wil ruilen tegen synths (alle soorten, liefst analoog) en modules met midi.
Doe maar voorstellen ik sta open voor veel soorten gear.; heb ook nog en mixer nodig, enz..

Of: doe een bod.

remember, dit is geen gewone dx-7!
_

Re: Volledig uitgebreide Yamaha DX-7

Origineel geplaatst door RVooh
Zeldzaam op zich

Uhh? Volgens mij zijn er zo'n 150.000 van die krengen van de lopende band af gerold.

Re: Re: Volledig uitgebreide Yamaha DX-7

Re: Re: Volledig uitgebreide Yamaha DX-7

Origineel geplaatst door omiel
Uhh? Volgens mij zijn er zo'n 150.000 van die krengen van de lopende band af gerold.

ja dat wel

zeldzaam met die uitbreidingen bedoel ik!

en dan nog
niet veel mensen willen scheiden van hun dx-7
ik verkoop hem omdat ik graag een andere synth wil die wat makkelijker te editen is (FM synthese klinkt zalig, maar is mij iets te wiskundig)
het is natuurlijk zeker geen ramp dus als ie niet verkocht geraakt

lijkt me dat bij de meest verkochte synth niks zeldzaam is maar wat is je richt prijs?

Origineel geplaatst door EDP
lijkt me dat bij de meest verkochte synth niks zeldzaam is maar wat is je richt prijs?

ja, dan mag je gerust es zoeken voor die upgrade
ik heb er nog nooit 1 tegengekomen
buiten de mijne dan :confused:
richtprijs? daar heb ik wat last mee
ik wil er meer voor hebben dan de prijs van een gewone DX-7 (vanwege de uitbreidingen).
En die DXMAX uitbreiding heeft 16800 bef gekost (volgens de vorige eigenaar dan)
die uitbreiding houdt in:
4 banken (functie en timbre)
3 polyfonische modi
Local mode
All Note's OFF/OMNI
detune
functie

zoals ik ook al zei, ruilvoorstellen zijn zeer welkom.
ook woon ik te belgie

ik wil er meer voor hebben dan de prijs van een gewone DX-7 (vanwege de uitbreidingen).
En die DXMAX uitbreiding heeft 16800 bef gekost (volgens de vorige eigenaar dan)

uhh dit is nederland daar hebben we nog nooit hoeven betalen met belgisch geld daarbij betalen we al een tijdje met de euro:)

trouwens ik geef toe je ziet de upgrade wat minder, maar ze zijn er wel degelijk en is de dx-7 die jij hebt niet gewoon gelijk aan een DX-7 mKII?

Origineel geplaatst door EDP
uhh dit is nederland daar hebben we nog nooit hoeven betalen met belgisch geld daarbij betalen we al een tijdje met de euro:)

trouwens ik geef toe je ziet de upgrade wat minder, maar ze zijn er wel degelijk en is de dx-7 die jij hebt niet gewoon gelijk aan een DX-7 mKII?

nope

wat meer info gevonden zopas:
"If you want single DX timbres, but warmed up through chorus de-tuning, try and find a DX7 fitted with the excellent DX-MAX from the inspired Dan Armandy of Grenoble. Hundreds of these third-party retrofits were sold through Argents in the late '80s.....
You can switch the DX into 8-note polyphony with two voices per note, or even 4-note polyphony with four voices per note and then detune these layered voices. It warms everything up a treat, and has the added advantage of cutting down on the scope for jazz chord voicings!"

wist ik zelfs niet

zallik es proberen ;-)

nope

nou zonder een ruzie te creeren toch bijna wel de extra die jij noemt heeft bij mij weten een mkII standaart alleen van de aantal geheugens weet ik niet zeker dacht dat die er 64 had (mkII)

maar goed blijft een gaaf ding!

Origineel geplaatst door bambamstudio
En ik wil toch graag een richtprijs weten.......
ha!
nou kijk
ik ben een regelrechte kapitalist en een dief voor dood :duivels:
ik weet dit
ik ben minderjarig, weiger te werken, en koop steeds nieuw materiaal, das mn leven
ik ben gewoon 1 die overal het meeste er wil uithalen
nou ff serieus:

zodus
RUIL
of DOE EEN BOD, hoogste bod wint, ebay style, met enig voordeel voor mij: ik bepaal of ik hem wel of niet verkoop

en blijf nou niet zagen voor een richtprijs of ik zeg 700 euro en daar blijft het dan ook bij ;)

Is natuurlijk leuk zo'n uitgebreide DX 7..............

Maar volgens mij kan mijn Yamaha TX 802 alles wat die uitgebreide DX 7 kan en heeft daarnaast ook nog 8 individuele outputs.

Ok, hij heeft geen toetsen.

Maar ik zou er ook geen 700 euro voor vragen.....:)

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back