MOOG Voyager in amerika kopen ?

aeroflux

Stamgast
Ik zou graag een MOOG Voyager willen kopen. Nu hebben ze bij de mannen van Feedback een geweldige aanbieding:

MOOG Voyager voor 3899 euro....... ( dream on ! )

Orbit Pro Audio kan er ook wat van 3455 euro

Bij Thomann.de helaas geen aanbieding maar dat hoeft ook niet want daar is de prijs 2990 euro ( 900 euro minder dan Feedback )

Moog Voyager dus niet in nederland kopen maar in duitsland of..

in Amerika ?

nu krijg je voor 1 euro 1,49 dollar.

www.sweetwater.com

Moog voyager Performer = 2895 USD = 1943 euro.
Moog Voyager Electric Blue uitvoering = 3195 USD = 2144 euro.

Ok zitten we nog wel met de invoerrechten en belasting.

Correct me if I'm wrong maar was het nu zo dat er bovenop het bedrag nog 19% BTW komt en DAARBOVENOP
25 % invoerrechten ?

Zou voor de Moyager Performer betekenen :

2144 euro + BTW = 2551 euro. daarbovenop nog 25% invoerrechten : kom je uit op 3188 euro.

Heb ik een rekenfout gemaakt of is de moraal van het verhaal : in Duitsland kopen ( bij THomann 8 euro verzendkosten ).

Tis zo aanlokkelijk met deze dollarkoers om in amerika te kopen zou je denken.

groet van Aeroflux

Dit verhaal is echt tientallen malen eerder uitgelegd op het forum. Zoek op invoerrechten en importeren Amerika of zoiets en je struikelt over de voorbeelden.

En naast je 25% invoerrechten (= fout, maar dat zie je wel als je gaat zoeken) vergeet je dan de verzendkosten mee te nemen in je berekening. En dat is geen tientjeswerk.

Ik zou graag een MOOG Voyager willen kopen. Nu hebben ze bij de mannen van Feedback een geweldige aanbieding:

MOOG Voyager voor 3899 euro....... ( dream on ! )

Orbit Pro Audio kan er ook wat van 3455 euro

Je hebt ook wel de duurste uitgezocht he?
Hij is 2989 bij i4 in Eindhoven, dus dezelfde prijs als in Duitsland.

Maar anyway, wat Conso zegt, dus.

Je hebt ook wel de duurste uitgezocht he?
Hij is 2989 bij i4 in Eindhoven, dus dezelfde prijs als in Duitsland.

Maar anyway, wat Conso zegt, dus.

Conso heeft inderdaad gelijk, was de verzendkosten ook nog vergeten dus daar heeft ie een punt. Ik kijk wel vaker bij Feedback omdat die normaal gesproken qua prijs 1 van de goedkoopste is. En als er dan ook nog bij staat dat het een aanbieding is ! dan moet het wel heel erg gunstig zijn.
Ik ga even op de site van i4 kijken, dank voor de tip

totaalbedrag:

Voyager+verzendkosten naar NL - daaroverheen BTW + 3% inklaring / invoer. (22% dus)

reken maar uit wat het voordeligste is.

hou wel rekening met het serienummer, tot 690 is de selected series niet met de geavanceerde aftertouch en piependebacklight.

Uit de vs halen is leuk maar als er iets kapot is ga je nat. Dichtstbijzijnde officiele importeur zit in Antwerpen maar Denemarken is beter.

Je moet dan ook de kosten betalen maar versturen voor kostenloze reparatie in de VS is natuurlijk weer duurder.

Ergo...doe maar dichtbij huis!

Back