ik zoek een geluidskaart voor mijn laptop

joyce

Nieuwkomer
ik zoek een geluiskaart voor mijn laptop . . . .
kan ik deze in mijn laptop zetten net zoals ik mijn netwerkkaart kan vervangen ???
of hoe gaat dit precies met een laptop .. ? ?
alle reacties welkom !!!

Hier is al redelijk wat over gesproken. Misschien dat je ook even de zoek funktie gebruikt, zul je veel interessante posts kunnen vinden.

Als je kijkt kan misschien een USB geluidskaart eventueel ook nog. Is niet zo duur maar redelijk goed te gebruiken in de praktijk.

(if user posts < 10 then advice function search)

Joyce,

USB audio is inderdaad een stuk goedkoper, maar ik hoor verschillende geluiden.. ook aardig wat negatieve mbt latency jitter etc..

Als je alleen de outputs en asio drivers nodig hebt in de laptop kijk dan eens naar de Echo Indigo, staat voor 99 dollar op de echo website, er zit een dubbele output op die direct op de pcmcia kaart is aangebracht, dus niet slepen met een breakoutbox! :koffie:

Wat duurder ben je uit met de Echo Layla laptop (pcmcia en 8x8 breakout) en de RME pcmcia kaart, beiden zijn topkwaliteit kaarten.

Heb zelf de Indigo besteld, en zeer binnenkort komt daar de layla bij voor thuis.

In beide gevallen is het in ieder geval plug and pray.. de pcmcia kaarten stop je gewoon is het :slotje: en de usb prik je in je usb poort *D

Succes!

Knaller

de quattro van m-audio voor zo'n 340 euro is misschien wel een leuke usb kaart?

Back