mv30
Stamgast
ik heb net 2 amt8'en. Nu wil ik die dingen aan elkaar koppelen om zo een 16 * 16 te krijgen. In de handleiding die op het internet circuleert en die hier al enkele keren via link aangeboden is, staat niets over koppelen als je een usb aansluiting naar je pc gebruikt, enkel voor serieel verbindingen.
daar vind ik dat je afwisselen de rs422 en rs 232 moet gebruiken.
nu heb in een kabeltje liggen met aan een kant een rs 232 stekker en aan de ander kant een rs 422 stekker, kan ik deze kabel gewoon tussen beide hangen, ttz van de rs422 poort naar de rs232 poort of anders om of gaat dit tot minder gewenste neveneffecten leiden als daar zijn, vonken, rook, vuur, of gewoon een niet werkend apparatenkoppel met een stel kapotte poorten?
iemand een suggestie hoe ik dit in gang krijg?
daar vind ik dat je afwisselen de rs422 en rs 232 moet gebruiken.
nu heb in een kabeltje liggen met aan een kant een rs 232 stekker en aan de ander kant een rs 422 stekker, kan ik deze kabel gewoon tussen beide hangen, ttz van de rs422 poort naar de rs232 poort of anders om of gaat dit tot minder gewenste neveneffecten leiden als daar zijn, vonken, rook, vuur, of gewoon een niet werkend apparatenkoppel met een stel kapotte poorten?
iemand een suggestie hoe ik dit in gang krijg?