• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prophet VS en Jupier 6 tekoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Grooveron

Altijd wat !!
tekoop:

Jupiter 6 in goede staat - 900 euro

Yamaha CS1X - 225 Euro.

Dance board voor de JV en XP Serie in orginele verpakking JV 06 (is niet meer verkrijgbaar) - 150 Euro

Kurzweil K1200 (88 Toetsen) super synth met de bekende Kurzweil film sounds uit jaren 90. in speciale witte uitvoering en flightcase 300 euro

Mackie 1604 mixer (niet VLZ) in goede staat - 500 euro

(ik zoek nog een MKS 70 en een JV 1080 eventueel ter ruiling)

Laatst gewijzigd:
Slik, :{ de Prophet vs en jup 6 staan beide bovenaan mijn wishlist,
ik laat het je weten als ik de oudejaarsloterij heb gewonnen :D

Origineel geplaatst door _lun0r_
Slik, :{ de Prophet vs en jup 6 staan beide bovenaan mijn wishlist,
ik laat het je weten als ik de oudejaarsloterij heb gewonnen :D

is ok bel maar :)

VS is inmiddels verkocht (tuut tuut) dat ging snel.

rest is er nog

Je bent een hoop aan het verkopen Ron. Wat ga je zelf eigenlijk kopen ? Voyager ofzo ?

Origineel geplaatst door Niels
Je bent een hoop aan het verkopen Ron. Wat ga je zelf eigenlijk kopen ? Voyager ofzo ?

nop jammergenoeg kan er geen synth voor terug gekocht worden (nou ok 1tje dan maar die was maar 180 Euro:-)
Ik zit net in een nieuw huis en de studio is kleiner dan verwacht en de verbouwing veel duurder dan geplanned.
Als altijd natuurlijk :(

Dus moet ik ff wat cash kweken, en dat gaat jammer genoeg niet in mijn tuin.
Maar ik houd genoeg leuke dingen over om muziek mee temaken, en tzt als de kas
weer wat gespekt is zie ik wel, wil dan in iedergeval een MKS 80 of Jupiter 8 ipv de 6.
Maar dat zal wel ff duren denk ik.

Als je er over gaat denken om je Q weg te doen hoor ik het wel van je. Over een maand of 2 ? ;)

Ik zou zeggen doe een bod wie weet verkoop ik hem wel.
Ik heb een Ge(i)le uitvoering

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back