Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik had ze gewoon gemailt... maar dat was wel voordat ie uberhaupt leverbaar was

ik heb die van mij een paar maanden geleden verkocht omdat ik het een beun ding vond
ik weet niet of de versie die je nu koopt geupdate is, maar die van mij liep regelmatig gewoon vast op start en stop msges vanuit cubase.
en de pitch op + een kwart was 0 ipv de echte 0
ik vind het echt een stomme design fout... en het ergste is dat toen ik hem net had en hij steeds vastliep die gast van FR ontkende dat dat probleem bij hun vandaan kwam..
anyway ik had een truukje gevonden door de midi door een 2e computer te sturen dat hij minder vastliep, maar op 1 of andere manier pakte ik hem er ook gewoon niet bij.. ik denk omdat het de enige synth was die ik had waarbij ik de patches niet in de track kon opslaan.
ik freak nl ook nooit zo met synth meer...

hmm jammer van dat crashen, ik zit nu op werk en kan de filmpjes niet bekijken maar ik ga ze thuis wel ff checken![]()
ik heb die van mij een paar maanden geleden verkocht omdat ik het een beun ding vond
ik weet niet of de versie die je nu koopt geupdate is, maar die van mij liep regelmatig gewoon vast op start en stop msges vanuit cubase.
en de pitch op + een kwart was 0 ipv de echte 0
Heb trouwens cubase 5, en daar zou de fout zich niet meer voordoen zeg je?