voeding/adapter 24vac 150ma

Status
Please reply by conversation.

mv30

Stamgast
gezocht dus: een externe voeding die 24V wisselstroom en 150 mA levert en 220V neemt.
heeft iemand er toevallig nog eentje rondslingeren? of weet iemand waar ze dit verkopen?

bedankt voor het antwoord, maar euh, in 220v, uit "24vac 150mA", staat er vanachter op de aphex 104. dus ik denk dat enkel dat goed zal zijn, tenzij jij een beter idee hebt, waarmee het ook kan werken? laat de suggesties maar komen .

betekent dat dat gelijk welke transfo die 3,6 VA geeft zal werken? nee toch dacht ik, die kan dan toch bijvoorbeeld 1 volt en 3.6 ampère hebben en dan kan ik daar toch niets mee? of vergis ik me?

betekent dat dat gelijk welke transfo die 3,6 VA geeft zal werken? nee toch dacht ik, die kan dan toch bijvoorbeeld 1 volt en 3.6 ampère hebben en dan kan ik daar toch niets mee? of vergis ik me?

Nee, uiteraard wel 24V. Ik noemde alleen de VA omdat trafo's vaak in VA gespecifieerd worden.

euh, iemand een idee waar ik die kan vinden. ik heb me al krom gezocht, waarschijnlijk zie ik het een of ander simpel verkoopskanaal over het hoofd. Iemand een suggestie?
ik kan toch niet de enige zijn die ooit zo'n 24v ding heeft moeten zoeken?

Status
Please reply by conversation.
Back