FlightCase Vraagje

Nyquist

Lurker
Hey synthers,

Ik ben van plan om een flightcase te 'laten' maken voor mijn Mc-909, JP-8080, TR-909, effectjes en een mengpaneel.
Ik weet allen niet goed hoe ik daarmee zou beginnen afmetingen/layout etc..
Dus vroeg ik me af of er een 3D software of zoiets zou zijn om een paar dingen uit te proberen.
Of tips voor waar ik zou beginnen met afmetingen te nemen etc zouden helpen. (Meeste hardware helt altijd een beetje naar beneden in hoogte, moet ik dat dan opmeten of gewoon met het hoogste punt rekening houden.. etc etc)

Dank bij voorbaat,
Kain

Ideetje voor i.p.v. via 3D software: gewoon wat van die kartonnen dozen meenemen bij de supermarkt en de hele zooi daarmee namaken (flink tapen om het stevig te maken). Is zo gedaan en dan merk je meteen hands-on wat wel en niet past en werkt voor je.

Ideetje voor i.p.v. via 3D software: gewoon wat van die kartonnen dozen meenemen bij de supermarkt en de hele zooi daarmee namaken (flink tapen om het stevig te maken). Is zo gedaan en dan merk je meteen hands-on wat wel en niet past en werkt voor je.
Tof idee :eureka:, zal ik zeker proberen als ik er aan uitgeraakt ben hoe ik ze het best zou opstellen.

Back