[gespot] Synclavier

nieuw prijs lag bij een kale al boven de 100.000 dollar bij mij weten..

Klopt, de prijs van een volledig uitgebreide synclavier was rond de 250.000!!!!
Nu gaan ze volgens mij voor 4000/10.000 dus das nix meer (gna gna gna)

Origineel geplaatst door synthiaks
Klopt, de prijs van een volledig uitgebreide synclavier was rond de 250.000!!!!
Nu gaan ze volgens mij voor 4000/10.000 dus das nix meer (gna gna gna)

Heeft tony banks geluk gehad. Hij kocht em voor rond de 20.000 dollar... VOlledig ding naar mijn weten...

trouwens die dingen kunnen nog behoorlijk mee komen met de huidige standaarden: 96 khz en dat soort dingen

Origineel geplaatst door Slipperman
Heeft tony banks geluk gehad. Hij kocht em voor rond de 20.000 dollar... VOlledig ding naar mijn weten...

sorry hoor maar is er nog iemand anders in jouw leven dan tony banks ?

Tsja, als ik hem gekocht zou hebben dan zou het eerste wat ik deed die flatcable vervangen voor een regenboog versie. Die zijn veel mooier. ;)

Maar 6k5$ Pffffff, tis een kadootje. ;)

Maar je moet wel eerst dat Synclavarscribo leren om er mee aan
de slag te gaan; moeizaam programmeren dacht ik zo.

Origineel geplaatst door bambamstudio
vind het ook een beetje irri worden eerlijk gezegt

Vind ik van jouw ook een beetje de laatste tijd. Maar goed, Ik zal dan maar eens een baantje zoeken (alhoewel ik al vanaf 13 hard werk...) en van mun luie donder afkomen. Kan ik eindelijk eens echte gear kopen. Dure dingen waar ik geen donder meekan. Vette analoge bakken enzo die ik toch niet gebruik. Owja en een dx7 dan maar. En dan ga ik die lekker met de trein ophalen... Dat gaat toch makkelijk??? Zo zwaar weegt die bak niet en beschadigen doet ie dan zeker niet...

Ok om dit topic maar enigzins te redden,

ik heb HIER nog een Synclavier II gevonden, alleen het keyboard ,geen comp. unit staat op 102 dollar nog 2 dagen te gaan.

heb je die comp unit nodig of zijn er ook editors voor de pc ?
dan zou je hier echt een koopje kunnen hebben:)

Back