Gitaristje pesten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

C738

Meubilair
Hoiii,

misschien ben ik de enige, maar als midioot kan ik me soms gigantisch ergeren aan gitaristen in de muziekwinkel.
Zeker als ze keihard een of ander riedeltje keer op keer herhalen terwijl ze pedaaltjes of weet ik wat testen.
Soms lijkt het, of het het enige deuntje is wat ze kunnen spelen!
Lang geleden waren een maat en ik een JP8000 aan het betasten in een muziekzaak, zit er ook zo'n gitaartester achter ons. We hadden de JP op een beschaafd volume staan, maar die gitaar ging volopen. najaah, wat moet je dannn?
Lekker d'r tegenin gieren natuurlijk!

(Ik herinnerde me dit ineens, en ik wilde het effe met jullie delen. :) ver der nix tegen gitaristen hoor)

Als ik een digitale piano o.i.d. aan het uittesten dan gebruik ik vaak ook een aantal keer hetzelfde riffje/akkoord achter elkaar, (maar wissel dat wel af en toe af), tja het is toch een manier om sounds goed van elkaar te onderscheiden, zeker als ze erg veel op elkaar lijken...
Het is natuurlijk wel irritant als ze hem keihard open zetten, dan vind ik ook niet echt geslaagd.

als ik een gitaar ga testen :walker: :walker: :walker: 8o)
dan speel ik vanalles..als ik een versterker ga testen.. test ik em hard en zacht, vaak moet zo een ding hard kunnen..
als ik een effect pedaal test, test ik constant hetzelfde.. enogh said?? :peukie:

Gitaristje pesten? Toetsenistje pesten bedoel je zeker >:|

Overigens kan ik het wel ten dele begrijpen hoor. Stel dat ze een buizentop / combo / wat dan ook, willen testen dan komt de klank nu eenmaal tot z'n recht als hij wat harder staat. En vergelijken van een sound doe je het best met hetzelfde deuntje.

Het heeft geen zin om combo's te testen als je op eentje "boer wat zeg je van m'n kippen" speelt en op de ander "my vagina" (een koud nummer van NOFX overigens)...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back