Yamaha AIEB2 Output Expansion Board

Status
Please reply by conversation.

rickrock

Leergierig lid
Ben ik dus op zoek naar...

Kan echt helemaal geen site/winkel vinden in NL.
Ligt het nou aan mij of worden die dingen niet meer nieuw verkocht?

2ehands mag ook trouwens.

nope geen service
qa a4000
je kan nog wel de KLXTE knoppen en board opnieuw kpen

maar mn aeib2 board kon ik op een gegeven moment niet eens hier en op mp aan de straat stenen kwijt en passen ookniet in rs7000 [die best popu is ]

uiteindelijk hebk er 90 eu voor gekregen
terwijl die nieuw 300 eu byna was ofso

sc6
gewoon een oude a3/4000 erby kopen en dumpen

waar ik het over heb is toch wel degene die in de rs7000 past?
Of snap ik je antwoord niet? :-)

maar mn aeib2 board kon ik op een gegeven moment niet eens hier en op mp aan de straat stenen kwijt en passen ookniet in rs7000

Sorry, maar voor de volledigheid: de AEIB2 is juist de enige die wèl in de RS7000 past. AEIB1 pas niet in de RS, wel in de SU700. Voordat je naar de verkeerde aan 't jagen bent...

Ik heb trouwens, is wel alweer 2 jaar geleden, ooit bij mijn lokale muziekhandel gevraagd naar deze kaart en die stond toen nog wel in hun bestellijst, voor iets van 250 euro als ik me goed herinner... Kleine kans dat dat nu nog zo is, maar je zou allicht 'ns met je Yamaha dealer kunnen bellen... (als je dat niet al gedaan hebt natuurlijk).

De yamahadealer in de buurt heb ik dit vraagstuk nog niet getoont, had eigenlijk gehoppt dat iemand hem toevallig heeft liggen en er niks mee doet.
Je weet maar nooit.

Ik ga toch van de week ff naar de plaatselijke dealer, zal t hem ff vragen.

helaas niet te bestellen bij de plaatselijke yamaha dealer...dus nog steeds op zoek..

Status
Please reply by conversation.
Back