Instalatie problemen RME Multiface

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Hoi, ik probeerde vandaag m`n geluidskaart te instaleren (RME MULTIFACE op een pentium 4 1.7 megahertz draaiende op windows XP) ik pci kaart in slot, hij heeft hem wel gevonden maar secht wel dat er een fout is of zo, maar goed ik verder cd rom in dat apperaat gegooit en wil m`n instalaie verder afhandelen. Maar nu komt het probleem wel icoontje moet ik openen om m`n kaart te verder instaleren, ik heb werkelijk alles geinstaleerd wat er op die cdrom te insatleren valt maar hij is nog steeds niet gevonden. Weet iemand van jullie misschien wak moet doen, ik kom er iniedergeval niet meer uit.

Kijk eens in de directory waar je RME software staat (waarnaartoe je het geinstalleerd hebt) of er een programma bij staat. Als het goed is dan krijg je bij het opstarten dan een icoon in de taakbalk te zien en als je daar op klinkt kun je verder installeren/instellen.

Heb onlangs ook een RME HDSP geïnstalleerd. XP geeft een waarschuwing dat de drivers niet digitaal ondertekend zijn voor XP. Als dat is wat je bedoelt met een foutmelding dan kun gewoon op "toch doorgaan" / "continue anyway" klikken en wordt de kaart geïnstalleerd. Als dat is gebeurd verschijnen er (na misschien een keer opnieuw opstarten) in je taakbalk twee nieuwe pictogrammen; een voor de mixer en een voor de instelling van je kaart. Overigens vind je op de RME cdrom een uitgebreide handleiding voor het installeren van je kaart en deze handleiding is als het goed is ook bijgevoegd op ouderwets papier. Succes!

Groet!

Het is gelukt, badankt mensen. Mij probleem met handleidingen is dat ik geen engels kan lezen

last van een gespleten persoonlijkheid?:duivels:

Origineel geplaatst door BCA303
last van een gespleten persoonlijkheid?:duivels:

Hoezo last? Eerder lust :duivels:

Back